אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיווק במדיה החברתית, כך תעשה זאת!

 

בעידן בו כל פעולה ולו הפשוטה ביותר, כל המידע, משחקים, האזנה למוסיקה, צפייה בסרטים נעשה דרך רשת האינטרנט. כל נושא השיווק והפרסום תופס תאוצה אדירה. בדרך זו ניתן להגיע אל אלפים, ואף מאות אלפים של אנשים או צרכנים פוטנציאליים בצורה מקוונת. ניתן כמובן ליצור דפי פייסבוק פרטיים מהם ניתן לשווק, או דפי פייסבוק מסחריים על מנת להציג את המוצר או השירות שלך.

 

רשתות חברתיות

מכרי הזהב של משווקים ומפרסמים רבים הינם ברשתות החברתיות. ניתן לראות כי שיווק בפייסבוק לדוגמא פונה ברגע נתון לקהל רחב ונרחב של גולשים וגולשות. כל אחד ואחת יכול ליצוק שיווק ולפרסם את מרכולתו. כל עוד אין בשיווק פגיעה או הטרדה ניתן לייצר יחסי ציבור בעלות מזערית ועם תפוצה אינסופית כמעט.

 

פייסבוק – מי זוכר מה היה לפניו?

נראה כי מרגע שפייסבוק נכנס לתודעה הציבורית, קשה לחשוב מה היה לפני כן. ניתן להכיר אנשים חדשים, קהילות, חברויות, מוצרים ועוד. היתרון העצום הטמון בצורת שיווק בפייסבוק הוא לטובת שני הצדדים. מצד הלקוחות – אין צורך לשלם תמורת הצטרפות לדף חברים, והמוצרים מוצגים בצורה ברורה, ואף מומחשת בתצלומים. מצד המפרסמים יכולים להציע הצעות שיווק מוצרים כגון תחרויות, טיפים וכיו"ב ובכך למשוך עוד לקוחות גולשי פייסבוק.

 

עולם חדש ומופלא

הפשטות והקלות בה ניתן לשווק בעזרת הפייסבוק מכשירה את הקרקע הן לעסקים קטנים כגדולים. ללא צורך בהוצאות גבוהות לטובת פרסומות, תשדירי רדיו או זמן שידור בטלוויזיה. יתרון נוסף בתפוצת הפייסבוק הינה האוניברסאליות של הכלי המופלא הזה. אין צורך להתמקד רק בקהל לקוחות בארץ, אלא ניתן לכוון לשוק כלל עולמי ולשיווק חוצה גבולות.

 

האפשרות גם לצרף גולשים בעזרת גולשים אחרים לדפי שיווק בפייסבוק מאפשרת פרסום בדרך "פה לאוזן" בצורה מקוונת.

 

המדריך למשווק

בעזרת פעולת הרשמה פשוטה ניתן להיות חבר ממערכת גלובאלית בשם פייסבוק. נכון להיום ההרשמה חינם. למי מאלו הרוצים ליצור פרסומת או כל מידע שיווקי ומכירתי ניתן בעלות מינימאלית לרכוש את הזכות לפרסם את מרכולותיך. שיווק באמצעות פתיחת דף עסקי בפייסבוק מוכיח עצמו כל פעם מחדש, וכאשר לומדים להכיר את כלי הפייסבוק ואת האפשרויות הגלומות בו – לא מובן מדוע לא חשבו על פייסבוק לפני כן.

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

הילה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.