אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לעיצוב הכניסה לבית

למרות שהכניסה לבית היא אחד המקומות החשובים ביותר בבית, החלק המזמין את האורחים להכנס ומקבל את פנינו כשאנו חוזרים הביתה, רבים מאיתנו נוטים להזניח את החלל מצד ולא להתחייס אליו כחלק חשוב מהבית. ברבים מהבתים אפשר למצוא בכניסה  חלל חשוך עמוס בערימות נעליים, מעילים או לחילופין מסדרון ריק, שומם ונטול אופי לחלוטין. 

אז איך מעצבים את החלל הקטן והחשוב הזה? איזה פרטי ריהוט מתאימים? כל הטיפים במאמר:

מאחר ורוב הכניסות ממוקמות במסדרון צר במיוחד כדאי להוסיף מראת גוף גדולה - מלבד העובדה שהמראה גורמת לחלל להראות גדול יותר היא גם המקום האחרון בו אנחנו מביטים על עצמנו לפני היציאה מהבית. ניתן לבחור משלל מראות מעוצבות את המראה המתאימה בעיצוב ובגודל לבית שלכם.

פריט נוסף המתאים במיוחד לכניסה לבית היא קונסולה לכניסה - הקונסולה היא שולחן צר במיוחד עם מגירה אחת או שתיים - המקום המושלם להניח את הארנק, המפתחות, דברי הדואר וחצפי נוי קטנים. על הקונסולה אפשר לשים ארגטל עם פרחים או תמונות ממוסגרות של בני הבית. פריט משלים ומושלם לכניסה. במידה והחלל גדול יותר, אפשר להחליף את הקונסולה לכניסה בקומודה - שהיא שידת מגירות קצת יותר גדולה עם יותר שטח אחסון. מעל אפשר לתלות מדפים מעוצבים, מראה עגולה או שעון קיר מעוצב.

עוד פריט חשוב הוא שטיח - שטיח ארוך לאורך המסדרון המוביל לשאר חלקי הבית משדרג את הכניסה בקלות ובמהירות.

תאורה - בבתים רבים הכניסה חשוכה ואפלולית, כדאי לדאוג לתאורה רכה, נעימה ומזמינה אך אין צורך בתאורה חזקה כמו בשאר חלקי הבית.

פריט נוסף חשוב הוא מתלה כובעים ומעילים - עדיף מתלה מחובר לקיר שלא יתפוס מקום רב וכדאי להשתדל לא להפוך אותו לחדר ארונות קטן. 

עיצוב משלים - אפשר להוסיף כתובת עץ מיוחדת או מדבקת קיר לעיצוב או תמונות במידה ויש מקום אפשר להוסיף ואזה ארוכה עם פרחים או עציץ שאינו צריך אור רב.

במידה ויש מקום אפשר להכניס ספסל עץ מעוצב לכניסה עם מקום אחסון ועליו לשים כריות נוי מעוצבות.

 


אודות מחבר המאמר

M הבית - מתנות, חפצי נוי, כלי בית ומטבח וריהוט פרובנס מעוצב: שידת איפור, קונסולות, קומודות, ויטרינה לסלון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.