אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה זה שיווק בפייסבוק?

 

סוד הפיצוח של שיווק בפייסבוק עומד היום בבסיס הפעילות השיווקית של כל חברה, ארגון או עסק. הרשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם הפכה למטרתם של המפרסמים והמשווקים בזכות דרכי האינטראקציה החברתית שהיא מאפשרת ויעילות הפרסום והשיווק שלה שהוכחו כבר בסקרים לא מעטים. מכיוון שפייסבוק היא לא רק רשת חברתית, אלא גם פלטפורמה שמאפשרת לפתח אפליקציות, לחבר אליה אתרים ולבנות דפים מקצועיים לעסק, כוח השיווק שלה הוא חסר גבולות.

 

ממה מורכב שיווק בפייסבוק

את חוקי המשחק הברורים אודות שיווק בפייסבוק קשה לגבש, מכיוון שהפלטפורמה של פייסבוק מתעדכנת מדי כמה חודשים ומצריכה להתאים ולשנות את הדפים העסקיים בהתאם, דבר אחד ברור לכולם, שיווק בפייסבוק הוא בעל כוח תדמיתי רב. שירות של ניהול דפי פייסבוק על ידי חברה חיצונית דרוש לעסקים על מנת להפיק מדף פייסבוק עסקי שלהם את מרב הפוטנציאל ולהפכו לכלי שיווקי מצליח. ניצול הפיצ'רים השונים, ניהול דיאלוגים שוטפים עם האוהדים של דפי הפייסבוק נכללים בתוך ההגדרה של שיווק בפייסבוק. במילים אחרות, מי שמנהל את הדפים העסקיים בפייסבוק, צריך להיות שם ולהישאר תמיד עם יד על הדופק.

 

כיצד עושים את זה נכון

על מנת לנצל במלואו את הפוטנציאל של שיווק בפייסבוק, יש ליצור תכנים חדשים מקוריים ומעניינים על מנת לשדר חיות, דינאמיות ועדכנות. מכיוון שאחד היעדים של שיווק בפייסבוק הוא יצירת קהל אוהדים שירוכזו בתוך קבוצת המעריצים של העמוד, חשוב ליצור עבורם עניין באמצעות חדשות ועדכונים על הפעילות של העסק. על התכנים השיווקיים לדבר בשפה הנכונה ולהיות שוטפים עד כמה שאפשר על מנת להתאים למסגרת שבה הם מועברים (הרשת החברתית) ולצפיות קהל המעריצים שהמקום הזה מייצר.

 

יתרונות של שיווק בפייסבוק

פייסבוק יכול למנף את העסק ולגרום לו לפריצת דרך שיווקית, פייסבוק מאפשר להגיע לקהלים גדולים יותר ולנצל אפשרויות פרסום זולות בהרבה מאלה שמציעים אמצעי תקשורת המוניים. פייסבוק מאפשר להעביר את הסיפור של העסק בצורה מושכת וליצור תדמית התואמת את סוג הפעילות העסקית. הכלים היצירתיים והפיצ'רים הטכנולוגיים יוצרים בפייסבוק את הפלטפורמה המתאימה ביותר לשיווק איכותי, דינאמי ועכשווי. 


אודות מחבר המאמר

הילה הדר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.