אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לבחור מערכת סטריאו נכונה לצרכינו?

כיצד לבחור מערכת סטריאו נכונה לצרכינו?

מידות החלל בו תוצב מערכת סטריאו

טרם עריכת סקר שוק, ולפני ששומעים על המאפיינים של כל מערכת, חשוב לא פחות למדוד את מידות החלל בו מתכננים להציב את המערכת. אם החדר בו מתכננים להציב את המערכת קטן בגודלו, לא מומלץ לרכוש מערכת המורכבת מרמקולים גדולים. לרוב, רמקולים גדולים בחלל קטן יצרו אפקט מופרז של בס, דבר שיעוות את הצליל שתפיק מערכת סטריאו שתוצב בחלל זה. רמקולים של מערכת סטריאו יפיקו את הצליל האיכותי ביותר כאשר הם מרוחקים מן הקיר במרחק של 50-60 ס"מ לערך. מומלץ לבדוק האם מיקום זה אפשרי בחדר המיועד. אם לא, מומלץ אפילו לשקול מיקום המערכת בחדר אחר, באם הדבר מתאפשר.

מערכת סטריאו - סטריאו סאונד שיווק מערכות קולנוע ביתי

כיצד לבדוק מערכת סטריאו בחנות?

סוחרים מעוניינים למכור, זה כבר ידוע לכל, ואם כבר למכור, אז במחיר כמה שיותר גבוה. הלקוח לעומת זאת, מחפש את המוצר שייתן לו מקסימום תמורה במינימום הוצאה. לכן, למרות שמוכרים בחנויות האלקטרוניקה ינסו לשכנע את הלקוח לרכוש את המערכת המשוכללת והיקרתית ביותר, מומלץ לעשות מעט שעורי בית ארום רכישה.

מהם ההבדלים העיקריים בין מערכות סטריאו?

  1. מומלץ לערוך סקר שוק מבעוד מועד. ללמוד על מערכות סטריאו שונות ומאפייניהן, ולהחליט מה הקריטריונים החיוניים, ועל מה אפשר לוותר.
  2. למרות המלצות המוכר, חשוב שהלקוח יסמוך על עצמו, ויתרשם מאיכות צליל המערכת באופן אישי.
  3. מומלץ לעשות סקר מחירים, ולדעת מה המחיר המקובל לגבי סוג המערכת בה מתעניינים.
  4. לעתים מוכרים ממליצים על מערכות משוכללות מרובות כפתורים ופונקציות. אולם, פעמים רבות כפתורים רבים מדי עלולים להוריד את איכות הצליל.
  5. מומלץ להביא דיסק מהבית, דיסק שהלקוח מכיר היטב את צליליו, ולהאזין לדיסק זה במערכת שבה מתעניינים. דיסק מוכר, יאפשר התרשמות טובה יותר מאיכות הצליל מאשר דיסק שאינו מוכר.

כמה טיפים קטנים שיעזרו לכם ברכישת מערכת סטריאו ביתית

בתחומים רבים ההנחה הצרכנית היא, שככל שהיצרן יותר ידוע ומהווה "מותג" בשוק, כך הסחורה שלו יותר טובה. אבל בשוק הסטריאו כלל זה אינו תמיד נכון. לעתים דווקא יצרנים קטנים ופחות ידועים, יתנו את התמורה הטובה ביותר: מכשיר איכותי במחיר סביר. עוד כלל חשוב ברכישת מערכת סטריאו: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו". לא תמיד הרמקול הכי גדול בעל כמות הוואט הגבוהה ביותר הוא בהכרח הטוב ביותר. הכנה מוקדמת לפני רכישת מערכת סטריאו מבטיחה רכישה מושכלת שתענה על צרכי הלקוח. כל חובב מוסיקה יודע כי איכות של מערכת סטריאו ומיקומה הם שיכריעו את איכות הצליל ואת ההנאה מן ההאזנה למוסיקה באמצעות מערכת זו. כדי לבחור את מערכת הסטריאו הטובה ביותר עבור הצרכים של הלקוח, מומלץ להתייחס לכמה קריטריונים לפני קבלת ההחלטה.

בברכה,

surround-sound.co.il

052-9097651

סראונד סאונד - משווקת זרועות ברקן, מערכות סטריאו, מזנונים תלויים מעוצבים לסלון ועוד..


אודות מחבר המאמר

סראונד סאונד - עולם הקולנוע הביתי - איכות ושירות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.