אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים והנחיות לבחירת שמלת כלה

הודות לשפע הרב של שמלות כלה מודרניות, כל אישה יכולה בימינו להגשים את החזון המדוייק שגיבשה וחלמה עליו מימי ילדותה.

שמלת כלה נפוחה עם חישוק ומחוך? אאוט. היום המגוון מאפשר לך להיות את ולבטא את הסגנון האישי שלך באופן מובהק וייחודי.

שמלת הכלולות צריכה להיות כמובן מרשימה ומעוצבת (בכל זאת, אין עוד יום שכל כך הרבה עיניים בוחנות ישאו אליך כמו ביום הזה) אבל לפני הכל היא צריכה להיות נוחה. להתאים למבנה גופה של הכלה, להעדופותיה, למזג האויר ולאופי האירוע.

אז מה כדאי?

פעם הקלאסיקה הרווחת הייתה שמלת כלה נפוחה לעיתים אף עם חישוק להרחבה בתחתיתה, מחוכים מעוטרי אבנים (בביצועים מגוונים שנעים בין הגזמה חסרת טעם למלכותיות), השראת נסיכות ובאופן כללי הרבה קיטש ולא כל כך הרבה מקוריות. את כמובן יכולה לבחור בשמלת כלה קלאסית - הביצועים הם רבים ומדהימים ושמלות כאלה תמיד יהממו ולעולם לא יצאו מהאופנה. חומרי הגלם היום הם הרבה יותר מגוונים מפעם, הגזרות מגוונות יותר. למעשה, הרבה שמלות שפעם היית רואה אך ורק בקטגוריית שמלות הערב, עברו הסבה ועיצוב מחדש לשמלת כלה.

על המסלולים האדומים נראים יותר ויותר ביצועים נועזים כמו שמלת כלה וינטאג עם טוויסט כמו אולסטאר לבנות שמציצות מתחת, עיטורים, סיכות, אביזרים כמו כובעים רחבי שוליים - בקיצור, השמים הם הגבול. תרשי לעצמך להיות את במיוחד בדור כזה, שבו הכל מותר.

איך מחפשים את שמלת הכלה המושלמת?

מתי מתחילים לחפש את השמלה?

פרק הזמן הממוצע המומלץ על ידי מרבית מתכנני החתונות המקצועיים בארה"ב ואירופה הוא בין 3 ל 5 חודשים. זה נשמע הרבה, אבל את תגלי במהלך הדרך שכדי להגיע לשלמות יש בחירות והתאמות לא מעטות בדרך. ובכל מקרה, למה בלחץ? אחרי הכל - זו החתונה שלך!

לסיכום, בחירת שמלת כלה היא לא משימה פשוטה כלל אבל היא בקלות יכולה להיות מסע של כיף אופנה צבע ויופי או מסע של לחץ, חוסר אירגון, דאגה וחששות. הבחירה בידיך.

 


אודות מחבר המאמר

זהבית כותבת, מעצבת, מתכננת לייט, פדגוגית לפרקים, ומעודדת חלופה של תכנים איכותיים באינטרנט - תמיד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.