אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרים ב HTML5

עם התפתחות הטכנולוגיה, אנו עדים למגוון רחב של מכשירים משוכללים כגון טלפונים חכמים וטאבלטים אשר תומכים באינטרנט ובדפדפנים השונים, דבר זה יצר בעיה בשל אי תאימות קוד והתאמתו לדפדפנים השונים, בעיה זו דרשה פתרון מהיר ומיידי ולכן הקונסורציום הבין-לאומי לחקיקת תקנים ברשת האינטרנט או ה W3C, מיהר לשדרג את שפת התכנות המפורסמת HTML להתקן הבא שלה HTML5.

 

בניית אתרים ב HTML5

בניית אתרים ב HTML5 מאפשרת פיתוח קוד תקין ואחיד, התאמה לכל המכשירים והדפדפנים הקיימים, גמישות בפעולות שונות אשר דרשו מאתנו קודם לכן התמקדות רבה יותר בקוד ושימוש בתוכנות חיצוניות.

כך למשל אם ברצוננו לשלב באתר נגני אודיו או וידאו, נוכל כעת להשתמש בתגיות פשוטות כמו <audio> או <video> בהתאמה במקום להשתמש בתוכנות חיצוניות כמו Flash  או Silverlight, הישג זה מאפשר גם חסכון בעלויות מפני חוסר הצורך ברכישת רשיונות של תוכנות אלו ואחרות, בשל פיתוח הקוד דרך W3C.

כמו כן יצירת גרפיקה ב Canvass גם לא דורשת כעת שימוש בתוכנות חיצוניות והיא נעשית באופן אוטומטי.

 

שיפורים נוספים ב HTML5

בין השיפורים והפעולות החדשות ניתן כעת, לאחסן דפי אינטרנט במצב לא מקוון מצד הלקוח, כך קצב הטעינה של האתר יהיה מהיר יותר והצגתם מיידית, פעולה עם שכבות עבודה בטכנולוגיית תלת מימד בגמישות רבה יותר ועוד.

 

תאוצה גוברת בשימוש בהתקן HTML5

אמנם הקונסורציום הבין-לאומי W3C, הודיע כי הגרסה הסופית של התקן זה תושק רק בשנת 2014 וכעת אנו נמצאים רק בגרסה ראשונית, אך גם עם הגרסה הראשונית ניתן להשתמש בחלק מהפעולות אשר הוגדרו כבר לשימוש הרחב, אכן אנו רואים כבר תמיכה מלאה מצד כל הדפדפנים בהתקן זה, שימוש גובר על ידי יותר חברות אשר נערכות להיות חוד החנית בפיתוח טכנולוגי מתקדם ובצדק.

בנוסף על כך אנו יכולים לראות שימוש בהתקן באפליקציות חדשות בשימוש במכשירי הטלפון החכמים.

 

HTML5 בקידום אתרים

התקן HTML5 תרם רבות לאינטרנט בזה אין ספק, באמצעותו ניתן כעת להתמקד בכל החלק העליון של אתר האינטרנט בתהליך קידום האתר ולא רק ב Title, כמו כן מנועי החיפוש מייחסים עדיפות וחשיבות נוספת עבור אתרי אינטרנט אשר בנויים באמצעות קוד אחיד ותקין מבוסס HTML5.

 

פיתוח התקן HTML5 העניק בתרומתו צעד אחד קדימה לטכנולוגיה ובניית אתרי אינטרנט מקצועיים בהתאמה מלאה לכלל המכשירים והדפדפנים, התקן זה מאפשר עבורנו שימוש במגוון פעולות בפשטות רבה, חסכון בעלויות, אי צורך בתוכנות חיצוניות, ותרומה עזה בתחום הקידום אתרים SEO.


אודות מחבר המאמר

DigitalST - בניית אתרים דינמיים ואינטראקטיבים בהתאמה לצרכי הלקוח. DigitalST בניית אתרים מספקת מענה איכותי, יעיל ומהיר לכל צרכי האינטרנט שלך.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.