אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

10 אתרי התיירות הכי טובים בעולם

לאלו שאוהבים טיולים לא שגרתיים ולאלו שאוהבים חידושים בעולם שמשתכלל כל יום מחדש ונוצרים בו אין סוף אפשרויות, ישנם 10 אתרים שנבחרו להיות אתרי התיירות הכי מובילים לשנת 2013, להפתעתנו גילינו כי ישראל היא אחת מעשרה אבל יש אזור מאד ספציפי בישראל שמשך לשם עיניים רבות, עוד הפתעה, זו לא העיר ירושלים.

אלו ה-10 האתרים התיירותיים הכי טובים:

מוסטנג שבנפאל- מוסטנג ידועה בשם טיבט הקטנה, כפי שהמקומיים מכנים אותה, המקום שרוע על שטח קטן בין הרי ההימלאיה, והוא ממוקם בחלקה הצפוני מזרחי של נפאל. מוסטנג היא למעשה הממלכה האוטונומית האחרונה בגבולותיה של טיבט, הנוף עוצר נשימה יחד עם המנהגים האותנטיים של התושבים, יחד עם זאת טיול במקום אינו דורש תקציב גדול מאד ולכן המקום אהוד מאד.

יוקון שבקנדה- זהו אזור של טבע פראי, כאשר מטיילים בו רק אז נוכחים לדעת מהי עוצמת המקום. יוקון ידועה בשל המאורע שהחל ב-1898, הבהלה לזהב, ישנם סבורים שאוטוטו זה יחל בשנית ואז המקום היפהפה הזה ייהרס, עוד סבורים שהמקום מושפע מהתחממות כדור הארץ ושטחים רבים שהוקפאו האוקיינוס האטלנטי לקח אותו עימו, ושבזמן קצר המקום כולו יעלם. האזור מהפנט וכדאי לחזות במראות לפני שהם ייעלמו לגמרי, כך אתם תוכלו לומר שהייתם שם ושהיה כזה מקום.

פלאוון שבפיליפינים- המקום מורכב מ-100 איים קטנים, עד כה מי שתייר במקום היו מטיילים אוהבי הרפתקאות וטרקים חווייתיים, רק עכשיו ניצלו תושבי המקום את השטח למקום תיירותי ובתי מלון נבנים באזור. הנוף והמראות הם דבר ייחודי למקום ומי שאוהב טיולים ברמה כזו חייב לתור לשם.

איי סלומון- לכל מי שאוהב טיולים באוקיינוס השקט, כאלה מפוארים ומלאי שירות ומטעמים, מקום זה לא נועד עבורכם, באוקיינוס השקט שוכנים להם איי סלומון, איים מהממים שמצריכים טיול רגלי וצלילה, הרי שהנוף שם מדהים גם מעל היבשה וגם מתחתיה.

איסלנד- המקום גדוש בהיסטוריות, הנופים עוצרים נשימה, מאכלי המקום כבדים ומשביעים במיוחד ולמי שאוהב ארוחות דגים יש המון מסעדות ודגה כאשר המקום עצמו רווי בנוף שאינו נגמר. האנשים במקום חמימים בניגוד למקום הקריר ותמיד תמצא חיוך על השפתיים שלהם.

ג'ונגל יוקטן- בני המאיה עשו מאמצים רבים ליצור תיירות אקולוגית גבוהה, אם השנים המסורת נשמרה ואכן הדבר קרה, התרבות שהביאה לכפרים הקטנים שסובבים את המקום והיערות המרהיבים יצרו זאת , המסורת העתיקה של בני המאיה נשמרה וכן גם הג'ונגל.

מדגסקר- חוץ מסרט מצויר המקום ידוע בשל הנוף שלו והייחודיות שלו. המדינה עברה קשיים פוליטיים וכלכליים, אך כעת ניתן לראות התאוששות וניתן לתור את המקום בהנאה רבה. הדבר הכי בעייתי הוא שמדי שנה ישנם מבקרים רבים במקום, אולי בגלל השם הטוב שעשה עימו הסרט הכי פופולארי עם החיות הכי מצחיקות, לכן צריך להזמין כרטיס לפני שהם יגמרו.

הנגב שבישראל- לעולם הא מתואר כשממה וישימון, אנו יודעים כי המקום המדברי הוא למעשה תחילה של ביקוש תיירותי גבוה, אם מדובר בצימרים ובספא ואם מדובר בטיול רגלי ובטיולי ג'יפים. הנגב כיום נחשב לאחד המקומות הנפלאים בעולם כי אין כמו ישראל אותנטית, גם ככה צריך לזכור שמדינתנו אינה קיימת כמו מדינות אחרות בעולם ושאנו מתפתחים כל שנה ומפתחים מדי שנה אזורים אחרים.

ים האי שביפן-  המקום פחות מוכר ואם נשמע כמו שם של משחק ילדים, אך בניגוד לכל האזורים שליד הים האי הוא בהחלט אזור יוצא דופן. בניגוד להתפתחות של יפן האי נשמר כאותנטי ומשמר היסטוריות רבות שנים עמו. על אף שהמדינה עשירה מאד באי תחוו את יפן קצת אחרת.

הרפובליקה הדומיניקאנית- אחד המקומות היותר רומנטיים באיים הקריביים, האזור ידוע בשל חופיו המרהיבים, החול הצחור והצמחייה הטרופית שאופפת את האזור, למקום מלבד טבע מרשים יש היסטוריה מרשימה לא פחות, כמו הבית חולים הראשון בעולם והכנסייה הקתולית הראשונה גם כן.

מראות כל המקומות נראות כציור שצייר אמן וכי שום תמונה בעולם אינה תשתווה למציאות. צבעי המקום יפים ומרהיבים וניתן לחוות שם אמוציות שאינן מוסברות.

רק אל תשכחו שאתם מטיילים לברר מתי התאריך הכי טוב לסוע למקומות אלו, שלא יהיה מזג האוויר חם או קר מדי שיהרוס לכם את החוויה הייחודית.

 

 


אודות מחבר המאמר

http://www.gmap.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.