אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפול בשיער בשלבים ובצורה נכונה

 

בעבר לא היו הרבה אפשרויות למי ששיערו נפגע, נפגם או נהרס עם השנים. כמובן שאפשר תמיד לצבוע, להסתפר או לקנות פאה. אך האפשרויות הללו לא מתאימות לכל אחד, לאהוב אותו ולהרגיש שהוא מטפל ומטפח את השיער שלו כפו שצריך, באופן שיאריך לשיערו את החיים ויחזיק אותו שלם ומלא לאורך זמן. גם חברות שמפו ומרכך לשיער לא תמיד ערבות להבטחות שלהן, לשמור על השיער ולטפח אותו כמו שצריך, ומה שעושה היום את השיער מלא ברק ומרשים – יכול בעתיד דווקא לגרום נזק לשיערנו. אבל היום אנחנו לא במצב שהיינולפני כמה שנים ועברנו כברת דרך מבחינת האפשרויות והידע,על טיפוח ושיקום השיערטיפוח השיערלאורך השנים. התקופה האחרונה מתאפיינת במיומנות בלתי רגילה שצברו בעלי המקצוע שאחראים על שיקום השיער שלנו, כך למשל שימוש בחלבונים, ליפידים ומינרליים חיוניים, גורם לאפקט של שחזור מתקדם, בונה שיער חזק, בריא ומבריק והופך את השיער לאלסטי וחזק. בנוסף למדנו אפשרויות פעולה חדשות שנעזרות בידע ולא היה כאן תמיד הוא ההחלקה הטרמית, העובדת על עומק השערה.

 

הקרקפת כיעד לטיפול בשיער

מה שפעם היה ברור לחלוטין היום נראה אחרת לגמרי. אם פעם טופלו הסימפטומים, היום המדענים יודעים לטפל בעיה לשורשה. הדור החדש בטיפולי קרקפת, לשיער בעל יופי מרבי הוא כבר לא אותן יריות באפלה שאפיינו בעבר את המטפלים. כידוע, היופי של השיער מתחיל בשורשים: כדי להשיג שיער חזק ובריא, צריך לטפל היטב בקרקפת. כך, במקום לטפל בסימפטומים ולא בשורש הבעיה, החומרים תוקפים ישירות את שורש השערה ומונעים חזרת הבעיה גם במשך תקופה ארוכה אחר כך.  מדובר כאן במצב של טיפוח שיער כמו שצריך להיות, בעצם ההשקעה היום בהחלט עוזרת וחוסכת את העבודה על אותה הבעיה בעוד כמה חודשים או שנים.

 

הטיפול יעיל ומשמעותי והשיער לא נפגע:

דבר חשוב לא פחות אשר היום חוסר הרבה כאב ראש הוא האפקט המושג בעת טיפולים ממוקדים אלה, הוא שהקרקפת עצמה לא נפגעת. אין סיבה שהשיער ייפגע בעת טיפולו ושיקומו, בחומרים מהרמה הגבוהה ביותר, לצד אפקטיביות בלתי מתפשרת, אשר לא תשאיר מקום או הזדמנות לבעיות השיער לחזור הרבה יותר מפעם, וכל זאת במעטפת בטיחות אשר תשמור על הקרקפת שלנו מפני סכנות להן הייתה חשופה בטיפולים קודמים. כיום הטיפול והשיקום נעשה מבלי לפגוע בחלקים אחרים לא פחות חשובים של הגוף


אודות מחבר המאמר

אלפא פארף היא חברה למוצרי טיפוח ושיקום השיער

לפרטים נוספים:

www.alfaparf.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.