אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לעשות עיצוב ייחודי

כיצד לעשות עיצוב ייחודי?

 ה עיצוב פנים בבתים חדשים רבים בסך הכל נראה אותו הדבר, כאשר אנו מסתכלים על בתי השכנים עשויים להיות בהם חדר שינה אחד יותר או פחות מהבית שלך, אבל הם בעצם כולם אותו הדבר. לכל אחד יש קירות ושטיחים בצבע בז'ים, לכל אחד יש גופי תאורה משעממים בסיסיים. למה לא להיות ייחודיים ולהראות את האישיות שלך? מעצב פנים מעודכן יכול לתת כמה רעיונות להוספת אלמנטים ייחודיים לבית שלך כדי להפוך אותו ליחיד מסוגו:

פריטי וינטג'  

אתה יכול לקנות בחנות המקומית שלך, בחנות לעיצוב הבית, או חנות מלאכה ברחוב. יש לשקול קניית מס' פריטים או אפילו פריט אחד אבל משמעות משלל פריטי וינטג' עתיקים. פריט וינטג' נחשב בדרך כלל משהו שהוא בן למעלה מ 40 שנים. ברגע שפריט הוא בן 100 שנים, הוא נחשב עתיק. פריטי וינטג' הם בדרך כלל פחות יקרים ויש בהם המון אופי בהשוואה לפריטים מחנות חדשה . למזלנו, יש חלקי וינטג' לרוב סגנונות העיצוב. פריטים מ -  1960 נוטים להעניק לחלל מחמאה עכשוויות, ואילו פריטים של 1940 נוטים  להעניק לחלל מחמאה מסורתית יותר.

לא צפוי

לקשט עם משהו בלתי צפוי להיות ייחודיים. אתה יכול להוסיף יצירות אמנות ענקיות, פריט מודרני בחדר מסורתי, או אובייקט בצבע בהיר אחד בחדר מונוכרומטי. 

צבע

במידה והבית צבוע בז', אזי יש להסתיר חלק מזה באמצעות  ציור על הקירות וע"י כך נקבל מראה של גלריה לאמנות. בעת בחירת צבע אל תפחדו להיות נועזים, מכיוון ולהיות נועז זה להיות ייחודי, אינכם צריכים לצבוע את הקירות בצבע בודד. יש לשקול לצייר על הקירות בפסים, במשובץ, או דפוסי צורות שונות. ניתן גם לצייר גם במטבח או על ארונות אמבטיה שלכם. אל תשכחו את התקרה. התקרה היא לעתים קרובות המקום הנשכח ביותר בבית. תן לי לנחש - שלך הוא לבן? שקול לצבוע אותו בצבע מבטא או לקשט אותו בדרך אחרת. 

אלמנטים אדריכליים

הוסף אלמנטים אדריכליים לבית שלך כדי להפוך אותו ליחיד מסוגו וייחודי. ניתן להוסיף אלמנטים של אבן, רצפות, עץ ועוד. אל תשכחו לקשט עם ,עץ ממוחזר, דלתות ישנות, ופרזולים שונים . מקומות רחוקים בפעם הבאה שאתם נמצאים במקום רחוק, להביא הביתה פריט דקורטיבי ייחודי להזכיר לך את הטיול שלך. הפריט יכול להיות חתיכת שיחה מעניינת בבית שלך. ודא שהפריט הוא גדול מספיק כדי לדרוש את תשומת הלב, והוא יהיה נושא לשיחת האורחים שנמצאים בבית שלך. 

רושם ראשוני

ב עיצוב דירות הרושם הראשוני הוא מאוד חשוב, כאשר מישהו מבקר בבית שלך, הרושם הראשוני שלהם הוא הצד החיצוני של הבית שלך. אל תתפשר על עצים ושיחים  בחצר הקדמית שלך  לשתול שיחים צבעוניים, פרחים, ועצים לתת אופי ייחודי לבית שלך, בדיוק כמו שהפנים ייחודי.

 

 ליעד רוזנברג – סטודיו לעיצוב פנים, 0528287245

http://www.home-designer.co.il/


אודות מחבר המאמר

ליעד רוזנברג – סטודיו לעיצוב פנים, 0528287245

WWW.HOME-DESIGNER.CO.IL

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.