אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ד"ר סימונס מציע לישראלים דיאטה מושלמת

לאחרונה הגיעה לישראל שיטת דיאטה מאירת עיניים. ד"ר סימונס, רופא בריטי שפרסם ספר בנוגע לשיטת הרזייה ייחודית בשנות ה-50 של המאה ה-20, תורגם לאחרונה ושיטתו קיבלה אישור רשמי להיות מופצת בישראל. שיטתו דומה לדיאטות הכסאח המקובלות במקומותינו, אולם בניגוד לשיטות אלו – הדיאטה של ד"ר סימונס בריאה ואינה מסבה נזק לגוף. 

איך השיטה עובדת 

למרות כי דיאטות HCG הגיעו לארץ רק בשלוש השנים האחרונות, מדובר על שיטה ותיקה בת למעלה מ-50 שנה. השיטה, בפיקוח רופא, מביאה לתוצאות אלו (על פי דיווחי המשתמשים): ירידה של עד כחצי קילוגרם ביום בממוצע, 15 ק"ג בחודש; הגוף לא מפרק רקמת שריר (יש לעשות את הדיאטה נכון: יורדים 15 קילו, שומרים על המשקל חודשיים, ואז מתחילים שוב – עד שמגיעים למשקל הרצוי); אין המתחות של העור; שמירה על גזרה אידיאלית פרופורציונאלית; אין צורך "במלחמה נפשית"; לא צריך ספורט או התעמלות; אוכלים הכל: בשר, עופות, דגים, ביצים, גבינות, ירקות, פירות, פחממות מכל הסוגים, תה, אלכוהול, קפה ומים. הספר של ד"ר סימונס מגיע עם תפריטים מסודרים. התהליך מתבצע באמצעות נטילת תוסף תזונה ביחד עם שמירה על תפריטים כמפורט בספר. 

מטרת השיטה

מטרת השיטה ברורה מאד: הקניית "זיכרון" מטבוליסטי לגוף. המשמעות של כך היא לא רק ירידה אד הוק במשקל, אלא גם שמירה על היכולת לא לצבור תאי שומן מעתה והלאה. המשמעות היא שכל מי שהורגל בדיאטות כסאח לקראת אירוע או מפגש לא יצטרך לעשות זאת. הגוף יורד במשקל, מגיע לצורה פרופורציונאלית וגם זוכר לעשות זאת מעתה והלאה. כל שצריך לעשות הוא לצרוך את תוסף התזונה ולאכול בצורה מאוזנת (הכל!) ככתוב בתפריטים המקצועיים שבספר. מדובר על התגשמות חלום, שלא ברור איך היתה סמויה מהעין עד כה; השיטה פותחה בשנות ה-50 של המאה ה-20 באנגליה, ותורגמה כאמור לעברית רק ב-2011. הספר עבר מחקר עומק של רופאים מערביים ואלטרנטיביים בישראל, מכל קצוות הממסד הרפואי, וקיבל אישור: הדיאטה עובדת ובריאה. מטרתו המקורית של ד"ר סימונס הייתה למצוא פתרון אוניברסאלי לבעיית ההשמנה; מסתבר שהוא צדק. יש דבר כזה פתרון שמתאים במאה אחוז לכולם... 


אודות מחבר המאמר

מאסל האוס

אנו מתמחים במתן יעוץ ספורטיבי לחדרי כושר, ספורטאים מתחילים, ספורטאים מקצועיים ואנשים רגילים מהשורה המקדישים את זמנם לספורט ולבריאות הגוף.למוקד ייעוץ והזמנות - 077-5120014

למעבר לעמוד דיאטת HCG באתר שלנו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.