אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לרכוש תיק מתאים לטיול עם מחשב נייד

 

אין ספק שהתקדמנו בעשור האחרון בסגנון הטיול שלנו בסך הכל פני עשור הדואר האקטרוני הפך למצרך שכיח אצל המטיילים בעולם ובארץ, חנויות עם אינטרנט צצו בכל מקום בעולם וגם מוטלים ובתי הארחה התחילו להגדיר חדרי מחשבים, בעולמינו כיום כל זה כבר פאסה והנה כל תרמילאי עורך את הטיול  ביחד עם מחשב נייד או טלפון חכם או טאבלט ובכל בית הארחה אשר אליו הוא מגיע הוא יחפש חיבור WI-FI לרשת ,עדיף בחינם ואיך לא? בלי סיסמא קשה להקלדה.

 

יש מאגר עצום של אינפורציה על מסעות ברשת וכולו מעודכן ומודרני כל שלא מרגישים את הצורך לרכוש ספרי מסעות, להסתובב בצירוף מחשב נהיה דבר כל כך ברור מאליו, ואנשים יגידו שאפילו חוסך בכסף ועוזר לסביבה, כל עולם התיירות מסתדר כיום בהתאם ל מטיילים הנושאים איתם מחשב. אתה יכול לבצע הזמנה של חדר בבית מלון, להשכיר רכב. למצוא את יעדי הטיול המומלצים simple דרך המחשב וכמובן, לדבר על נושא זה ברשתות החברתיות, לקבל מסלולים מומלצים ולחוות את דעתכם.

 

כמו כל ציוד טיול חובה לרכוש לטיול תרמיל מגן למחשב אשר מתאים לאופי הטיול, על מנת שיצליח לשמש אתכם גם להובלת הלפטופ ובנוסף למסעות במהלך היום. לכן קבלו מאיתנו מספר טיפים שכדאי לחשוב עליהם עוד לפני שהולכים להוציא את מיטב כספכם בחנות המסעות או חנות המחשבים אשר נמצאת סמוך למקום מגוריכם:

 

תא נוח למחשב הנייד ומתאים לגודל שלו: תא גדול יזיז לכם את המחשב הנייד ויהרוס אותו. תא קטן לא יתן לכם לאפסן את המחשב בצורה נוחה ויעילה ולכן צריך למדוד את המחשב לפני קניית התרמיל או אולי לקחת את המחשב לחנות התיקים במעמד הקנייה. אם אתם רוכשים תיק לפני שאתם קונים מחשב, מומלץ לבצע סקר שווקים בשוק המחשבים כדי לדעת לכל הפחות את גדול המחשב הרצוי או, לקנות תרמיל שבתוכו ניתן לאכסן גודל שונה של לפטופים.

 

מה כדאי תיק לגב או תרמיל לצד: בחנויות ציוד היקפי למחשבים תבהו לא מעט פעמים בתרמיל למחשב נייד אשר מיועד לנשיאה עם היד או בעל רצועת נשיאה ארוכה לסחיבה על אחת מהכתפיים ובצורה אלכסונית על בית החזה. כל אפשרויות הנשיאות האלו מתאימים לצרכים של המשרד יותר אשר בהן אתם מוציאים את המחשב  מהאוטו ביחד עם תרמיל העבודה ועוברים עם המחשב אל העבודה, או לפגישה במשרד הלקוח או מחניית הרכב הביתה. כאשר אתם עושים טיול עם לפטופ, ראוי שתחושו כמה שפחות במשקל שלו כי לעיתים אתם מסתובבים על הרגליים יום שלם באיזו עיר. לכן כדאי לרכוש תרמיל למחשב נייד שמותאם לסחיבה על גבי הגב שלנו. זה גם ישמור על המחשב יותר טוב, כי הוא יטולטל פחות להגנה על כל הגב, הרי מחשב נייד זה לא עסק קל, ביחוד אם עושים כמה קילומטרים בשטח לא אחיד.

 

תאימות לטרקים ויציאות אחרות מהשגרה: יש כאלו אשר נסחבים עם הלפטופ לכל פינה בגלובוס, לרוב מפחד להשאיר אותו באכסניות, באכסנייה או באוטו ( למרות שבלא מעט מקומות יתנו לכם לשים את המחשב בתיבה המיועדת לכך ). יש כאלו שלא יסתכנו ויעמיסו את הלפטופ עליהם גם בזמן הטיול. במידה ו אתם מאלו שהלפטופ חייב להיות מחובר לכם לגב במשך כל שעות היממה, מומלץ לקנות לו כמה אמצעי הגנה מפני טלטולים, חול ושאר גורמים שיכולים לקצר את חייו. בימינו יש שלל כיסים עבים ויריעות נגד חול כך שתהיה לכם אפשרות לקחת אותו איתכם משייט על האמזונס ועד שיט במים הסוערים במקונג ומהעפלה על האוורסט בזמן סופת שלגים ועד טיול עם גמלים בסהרה.

 

הפונקציות המיוחדות: ובכן, למרות שדאגתם למגן אותו ולקשור אותו עדין צריך לזכור שאתם אלו שיוצאים לטרק ולא המחשב הנייד. יש לקחת בחשבון שתרמיל מסעות נוח מחייב גם אזור פנוי לבקבוק מים, סווט'שרט או חפץ ביגוד ארוך אחר, כמה מלתחות להחלפה, מצלמה, משהו בין נישנוש לארוחה ושלל חפצים נחוצים כמו פלסטרים, קרם הגנה, נגן MP3 ועוד, והעיקר שתהנו מהטיול.


אודות מחבר המאמר

 

האם אתם עומדים לפני גיוס, מתכוננים לטיול שאחרי הצבא או סתם יוצאים לקמפינג בסוף השבוע? אתם צריכים ציוד וציוד אפשר למצוא אצלנו במסעות.

אצלנו תמצאו ציוד איכותי במחירים אשר יפתיעו אותכם ולטובה! בקרו אותנו עוד היום באתרינו בכתובת http://www.masaot.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.