אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פאונדרס טל מציג את חוויית ספא בחו"ל

אחד מן ההנאות הגדולות ביותר בחורף הוא ספא. מה רע בלהתפנק כמה שעות טובות בג'קוזי, להירגע עם טיפולים מפנקים ,וליהנות מארוחת בוקר טובה או ארוחת צהריים. עכשיו הכפילו זאת במספר ימים ותקבלו את החופשה המפנקת ביותר שתוכלו לדמיין. נכון שאפשר לבצע זאת בארץ, אבל למה לא בחו"ל?

ספא בחו"ל לעומת ספא בארץ

קודם כל ראוי להגיד כי רמת אתרי ספא בארץ היא גבוהה מאוד ואף מקצועית ביותר. המעסים בארץ הם מוסמכים ויודעים עבודתם היטב, אך יחד עם זאת אין תחרות למסג' על חוף ים בתולי או למול נוף הרים ושלג. אחד מן החסרונות של ספא בארץ הוא חוסר החוויה- מעטים מאוד המקומות המציעים נוף פתוח ומרהיב בארץ או סביבה אקזוטית עבור עיסוי. בחו"ל לעומת זאת, קיימים מלונות שלמים בנויים על טהרת הספא והריפוי. מלוונת אלו מציעים חבילות ספא שלמות הכוללות מרחצאות חמים טבעיים, טיפולי ספא, ארוחות מפנקות ועוד, זאת לעיתים במחירים שהם חצי מעלותם של טיפולים בארץ.

ספא בחו"ל- סטנדרט של אירוח

פאונדרס טל טוען כי אחד מן היתרונות הנוספים בחו"ל הם העובדה כי בניגוד לארץ, מלונות עם ספא כלולים בסטנדרט האירוח. הווי אומר, כל אורח רשאי להיכנס לספא וליהנות משירותיו חינם אין כסף וכל זאת על חשבון עלות האירוח הכוללת במלון. כמובן שעיסויים יהיו לרוב בתשלום נוסף, אך כל שאר שירותי הספא כמו ג'קוזי, סאונה או חמאם, בריכה, עיסויים בסיסיים יהיו כלולים במחיר האירוח. כך אפשר גם ליהנות מחופשה ברמה גבוהה וגם להירגע בטיפולים ברמה הגבוהה ביותר.

ספא בחו"ל-אתרים מיוחדים                            

לא רק שבחו"ל ספא הוא חלק מחבילת האירוח, אלא שגם בחו"ל קיימים מגון אתרי ספא מתמחים ואקזוטיים. כך למשל תוכלו למצוא בבורה בורה אתר עיסוי וספא ישירות על חוף הים.


אודות מחבר המאמר

פאונדרס טל מציג את חוויית ספא בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.