אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוככים מסוג מרקיזה

במדינה חמה כמו מדינת ישראל הדרישה לסוככים איכותיים אשר יספקו את רמת ההצללה הדרושה ויחזיקו מעמד לאורך זמן, גדולה. מאמר זה יגולל בפניכם אודות סוגים שונים של סוככים והיתרונות של כל סוכך.

בוחרים בסוכך הנכון

בחירת סוכך מושפעת מדברים רבים אותם יש לקחת בחשבון וזאת על מנת שלא ייווצר מצב בו תגלו כי עשיתם טעות והסוכך אינו משמש אתכם לאותה מטרה לשמה קניתם אותו. יש לקחת בחשבון את הדברים הבאים וזאת טרם הרכישה:

 

 סוככים קבועים או מתקפלים?

אם כבר החלטתם כי אתם מעוניינים לרכוש סוככים אך אתם מתלבטים האם לקנות סוככים קבועים או מתקפלים, חשוב שתיקחו בחשבון מספר דברים. אם מדובר על עסק, כמו למשל בית קפה או מסעדה עם שטח חיצוני, לא צריכה להיות התלבטות כלל וכלל. אנשים אינם אוהבים לשתות קפה או לאכול את ארוחת הצהרים שלהם תחת קרני השמש המקרינות חום לוהט, לכן הבחירה החכמה ביותר תהיה הזמנת סוכך קבוע אשר ישמש גם לימי החורף הגשומים. חשוב לדעת כי העלות של סוככים קבועים בדרך כלל זולה יותר ממתקפלים וכי לא ניתן לשחק עם הסוכך ולקפל אותו (אפילו חלקית). לעומת סוכך קבוע, יש לקחת בחשבון כי העלות של סוכך מתקפל תהיה גבוהה יותר מהקבוע, וכי ניתן לבחור סוכך חשמלי, דבר אשר יפתור את ההתמודדות המסורבלת של המנגנון הידני. בנוסף, ניתן לקפל את הסוככים באופן חלקי או מלא ולהזמין אותם במגוון דגמים ועיצובים.


אודות מחבר המאמר

פטיו סוככים 

פטיו סוככים הינה חברה שמספקת סוככים, מרקיזה וכמעט את כל פתרונות ההצללה והקרוי הקלות והקבועות.

לפרטים:

052-597-6767

http://www.ziv-patio.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.