אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך נחסוך?

חיסכון בקניית אוכל1. השתדלו לא לקחת את הילדים לקניות. אם אין לכם ברירה, הקציבו להם סכום קטן או פריט אחד או שניים לבחירה, לא יותר.2. קניות גדולות רצוי לערוך פעם בשבוע ובמקומות הזולים יותר.3. הכינו רשימת קניות בבית ואל תרשו לעצמכם לסטות ממנה.4. שלמו באמצעי התשלום איתו אתם מבזבזים פחות, בין אם זה כרטיס אשראי או מזומן.5. אל תתפתו למבצעים.6. נצלו את השווקים הרבים, המחירים בהם נמוכים מברשתות.7. נסו להמעיט בקניית אוכל מוכן. הוא יקר יותר מאוכל שעליכם לבשל ובריא פחות.

חיסכון בחשמל1. הקפידו לכוון את הטמפרטורה במזגנים בהתאם להמלצות חברת החשמל ודאגו לאטימה טובה של הבית.2. דאגו לניקוי של הפילטר של המזגן בקיץ.3. החליפו את הנורות שבשימוש לנורות חסכוניות.4. כבו את האור כשאינכם צריכים אותו.5. אל תשאירו מוצרי חשמל פועלים אם אין בהם צורך.

חיסכון בהוצאות המים 1. התקינו פילטר על ברז המים. מים איכותיים יותר יחסכו קניית מים מינרליים.2. התקינו ראשי מקלחת חסכוניים.3. השקו את הגינה בעזרת מחשב השקיה.

חיסכון בהוצאות ביגוד והנעלה1. קנו במבצעים ובסופי עונות.2. אפשר לקנות בגדים ונעליים שאינם שייכים למותג זה או אחר.3. יש שווקי ביגוד והנעלה שניתן למצוא בהם סחורה טובה וזולה.4. הקציבו תקציב לקניית ביגוד והנעלה והקפידו לא לעבור אותו.

ביטוח משלים בקופת חוליםלכאורה, לא נראה שסעיף זה הוא חיסכון, אלא להפך, הוצאה. אך ברגע האמת נגלה שתשלום חודשי סמלי ביותר עשוי לחסוך לנו עשרות, מאות ולעתים אף אלפי שקלים בתרופות, במוצרים, בגישה לרופאים, בטיפולים יקרים ועוד ועוד.היום, אם נשתייך לביטוח רפואי משלים, נוכל לזכות בהנחות משמעותיות גם בטיפולי שיניים, ברפואה משלימה, בטיפולים פלסטיים, וברכישת מוצרי ראייה.

חיסכון בתקשורתטלפון קווי1. במקום לדבר בטלפון קווי ניתן לדבר דרך האינטרנט, בסקייפ, בחינם.2. הצטרפו לתכניות מוזלות לשיחות לחו"ל.3. אם אינכם משתמשים בקו הקווי שלכם הרבה, עיברו לקו קל. אמנם מחיר השיחות גבוה יותר אך דמי השימוש נמוכים בהרבה.4. ישנם אתרי אינטרנט שמאפשרים לערוך שיחות למספרים רגילים ואף למספרים סלולריים בחינם. כדאי לבדוק.5. בזק כבר אינם מונופול, יש שחקן חדש בזירה – הוט, שמציע תשלומים אטרקטיביים למצטרפים לשירותי הטלפוניה שלו.

טלפון סלולרי1. קנו מכשיר משומש. מומלץ לרכוש מכשיר תומך סים, כך שתוכלו להעביר את כרטיס הסים שלכם ממכשיר למכשיר.2. ודאו שהתכנית בה אתם נמצאים היא המתאימה לכם ביותר והחסכונית ביותר עבורכם.3. קצרו את השיחות מהסלולרי.4. נסו להמנע מלקחת את הסלולרי לחו"ל. אם אין לכם אופציה אחרת, עברו לתכנית חו"ל והשתדלו לתקשר רק בSMS.

חיבור אינטרנט1. פתחו תיבת מייל חיצונית. כך תוכלו להחליף את הספק שלכם כשתרצו ולא תהיו קשורים אליו בשום צורה מחייבת2. אל תרדמו בשמירה. התקשרו מדי פעם לשירות הלקוחות של הספק ושל התשתית שלכם ושאלו אם אפשר להוזיל עלויות.3. אם צריך – החליפו ספקים.4. אם אתם דיירים בבית משותף בשכנות טובה, הצטרפו לרשת אלחוטית משותפת והתחלקו בחשבון.

חיסכון בדלק1. אם יש אפשרות, קחו רכב מליסינג.2. הסבו את הרכב שיעבוד על גז. נכון שההשקעה הראשונית גדולה במקצת, אך מחזירים אותה תוך שנה.3. רכבים עם גיר אוטומטי צורכים יותר דלק מרכבים עם גיר רגיל.4. מלאו דלק בתדלוק עצמי. זה חיסכון מצטבר.5. לפני שאתם רוכשים ביטוח רכב, השוו מחירים. ההבדלים יכולים להיות מהותיים.6. סעו בקבוצה. זה חיסכון בדלק, בנהיגה ובשחיקה של האוטו.7. נסו תחבורה ציבורית. אוטובוס, רכבת. אולי זה ישתלם.

חיסכון בגזחברות הגז גובות תשלום עבור דמי שימוש קבועים ועבור הגז עצמו. ישנן כמה חברות גז וניתן באמצעות השוואת מחירים פשוטה לחסוך בעלויות.


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים בקרו :

יוספה שור (פרנק) | ראיית חשבון , הנהלת חשבונות , משרד רואה חשבון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.