אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים בגוגל – ההבדל בין החברות

בכל פעם שמדברים אודות נושא קידום אתרים בגוגל, ניתן לראות איך כל חברת קידום חושבת בצורה אחרת ולפעמים מקדמת בצורה שונה לגמרי מכל שאר החברות, מי באמת עושה את הצעדים הנכונים ומי בעצם עושת את אותם הצעדים בשינוי האדרת.

כל חברת קידום אתרים בגוגל חושבת בצורה אחרת, חלקן חושבות לפי האחוז הגבוה שמדובר בכל פורום קידום אתרים וחלקן פשוט מנסות לעשות ההפך בכדי להשיג את הנקודות שאף אחד לא משיג בצורה שכזו באופי הקידום. חברות קידום אתרים בסך הכל מנסות להשיג את המקום הראשון, רובן מנסות בעזרת דרכים טבעיות ואכן משיגות את המיקומים וחלקן פשוט מנסות לעקוף את הרעיון הכללי ומשיגות תוצאות בצורה שונה, לפעמים טובות יותר אשר מחזיקות לזמן קצר יותר אבל את בעל העסק ואת בעל האתר זה לא מעניין.

קידום אתרים בגוגל - לכוון למקום הנכון

קידום אתרים בצורה טבעית חייב להיעשות בצורה שכך הגולש יכול ליהנות מהתחום וליהנות ממה שהוא רואה באתר שלנו, קידום אתרים בגוגל לא מדבר על תחמנות מנועי החיפוש אלא הצבת אופטימאליות למנועי החיפוש ולגולש הפוטנציאלי שלנו בתחום. קידום אתרים בצורה נכונה בנוי מכמה פרמטרים חשובים כגון:

בהקשר לנקודה האחרונה הנ"ל רעיון בניית קישורים בצורה טבעית בנושא קידום אתרים בגוגל אינו צריך להיות מאסיבי ומלא נפח, בניית קישורים בצורה טבעית מניבה תוצאות טובות יותר מאשר בניית קישורים בצורה סזיפית ומלאה מעצם נפח מספר הקישורים. בניית קישורים חייבת להיות רלוונטית, עדיף לנו לקבל קישור מאתר קטן עם כמה עשרות עמודים אשר רלוונטי לאתר המקודם מאשר אתר עם עשרות אלפי עמודים אשר לא רלוונטי כלל לאתר שלנו – ההישג הוא להיות רלוונטי גם מצד הגולש וגם מצד הזחלנים של גוגל.

סיכומו של עניין קידום אתרים בגוגל הוא לא לדעת איך לדחוף את המתחרים אחורנית אלא איך לדחוף את עצמינו בצורה טבעית ללמעלה – גוגל יעשה כבר את השאר.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי מרשת אתרי אינדקס אתרים של 2Lazy2Type

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.