אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדוע חלונות חכמים נחשבים כמהפכה של ממש בתחום?

 

 

הגיע הרגע שהחלטתם לשפץ ולפתע שמעתם על מושג חדש "חלונות חכמים", מעוניינים לדעת מה זה אומר? הגעתם אל המקום הנכון. אז מהו בעצם החלון החכם? ובכן, מדובר על חלונות שמצליחים להעניק ללקוחותיהם לא רק עיצובים מרהיבים שמתקבלים בכל בית בברכה (החל מעיצובים כפריים ועד עיצובים מודרניים, קלאסיים וכן הלאה) אלא גם יתרונות של הגנה מפני רעש, קרינה וכן הלאה.

לחסוך בחשמל מבלי להתאמץ

לכל בית בישראל (ובעולם בכלל) יש הוצאות כספיות לא פשוטות. אחת ההוצאות הגדולות הן הוצאות החשמל ובדיוק כאן נכנסת מהפכת חלונות חכמים וכיצד? ובכן, כולנו יודעים שפתחים בבית הם בעצ כחמישים אחוז מהגורם לכך שנכנס לבית קור או חום. הגורמים המרכזיים למוליכות תרמית הם המסגרת והזכוכית. בזכות התרכובת המיוחדת של החלונות (שהינם חלונות מבודדים) כחמישים אחוז בריחה הן של קור והן של חום ובשל כך – ניתן לחסוך בחשמל ולסייע מעט בשמירה על הסביבה.

עיצוב לצד תחזוקה

אחד היתרונות הנהדרים שחובה בתוכו החלון החכם הוא בכך שאין צורך לנקות אותו באופן אינטנסיבי ומתיש. החלון הוא בעל משטח משויף וחלק של הפרופיל ובכך למעשה לא נכנסים אל תוך החומר לא אבק ולא בוץ, בשל כך ניקויו הוא פשוט, מהיר וקל. עיצוב המוצרים נלקחים בחשבון כאחד הגורמים החשובים ביותר ובשל כך ניתן למצוא מגוון של עיצובים לחלונות החכמים.

אז אילו עיצובים ניתן למצוא לחלונות אלה? ובכן, ניתן למצוא עיצובים מודרניים, יוקרתיים, כפריים וכמובן שגם קלאסיים. העיצובים מגיעים עם טקסטורות וצבעים יוצאים מן הכלל שיכולים לסייע רבות להגדיל את הבית או במידת הצורך להקטינו. מעבר לכך, החלונות מסוגלים להשתלב בהרמוניה עם שאר החפצים ולא לגרוע מיופיים וההפך. מדובר על חלון בעל יתרונות רבים שמצליח להחזיק שנים על גבי שנים (ואם נדייק – חמישים שנה).


אודות מחבר המאמר

ליאת מנדלסון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.