אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כוח האסטרולוגיה וזוגיות

האם אי פעם תהיתם מדוע לפעמים יש לכם משיכה מידית לאנשים מסוימים ואילו פעמים אחרות הנוכחות של אנשים אחרים גורמת לכם להרגשת אי נוחות? אמנם יש הרבה תאוריות עתיקות המבקשות להסביר את המורכבות של מערכות יחסים, אך אסטרולוגיה, אשר נחשבת לאחד מהמדעים העתיקים ביותר, מסייעת לתת תשובות.

למרות ש אסטרולוגיה היא נושא מורכב, סקירה זו יכולה לתת לנו הבנה בסיסית על כוחן של מערכות יחסים. אסטרולוגים מסבירים כיצד היחסים בין כוכבי הלכת והמאורות משפיעים על הגורלות של האנשים.

ההתנהגות מושפעת מדומיננטיות של אלמנטים במפת הלידה, כמו גם משילוב של היבטים בין כוכבי הלכת. כל אלמנט מוביל אנשים לתפוס את הדברים בדרך הייחודית שלהם. למזלות מים למשל, יש קושי עם תפיסה של דברים דרך ההיגיון, בעוד שלמזלות האוויר יש סלידה מהפגנת רגשות. מפת הלידה של כל אדם היא ייחודית עם אלמנטים חיוביים, ועם אתגרים שצריך להתמודד איתם.

כל מזל בגלגל המזלות עוזר לנו להבין כי לכל אדם יש את הפוטנציאל להגיע לשלמות, ומערכות היחסים בין כוכבי הלכת מתארת באלו תחומים של תודעה האדם יתמקד. לכן, מפת הלידה היא למעשה מפת דרכים, וכאשר לומדים אותה לעומק היא יכולה לתת לנו  רמזים באשר לאופן שבו אנו יכולים להשתמש ברגשות שלנו, במחשבות, בחושים ובאינטואיציה שלנו על מנת ליצור איזון בתפיסות ובתגובות שלנו.  

האומנות של התאמה זוגית מגלה הסברים על ההשפעות שיש לאנשים אחרים עלינו, ומספקת פתרונות פוטנציאליים המאפשרים לפתור מערכות יחסים מורכבות בדרכים קסומות. התאמה זוגית היא המחקר של אסטרולוגיה של מערכות יחסים אשר משווה את ההתאמה הפוטנציאלית בין אנשים.

כאשר אסטרולוג מנתח הורוסקופ או מפת לידה של שני אנשים, ההשוואה נעשית על ידי שדות האנרגיה שלהם וכיצד הם משפיעים זה על זה. למשל, אם לאדם יש מידה רבה של מים במפת הלידה שלו, מה שמזין את האנרגיה שלו היא עצמה רגשית. הוא דורשים קירבה רגשית מהצד השני. אדם עם הרבה אוויר במפת הלידה שלו מרוצה כאשר הוא מעורב בתקשורת אינטלקטואלית. הוא מתפעל ומרגיש בנוח כאשר הוא לא מביא לידי ביטוי את התחום הרגשי. אפשר לראות בבירור את הפוטנציאל לחוסר התאמה בין אנשים שיש להם שדות אנרגיה שאינם תואמים. עם זאת, הרבה אנשים מחפשים אחר אנרגיה שחסרה להם במערכת היחסים. בהשוואות מפות לידה הדברים הם לא שחור או לבן, לעיתים קרובות גם היבטים שליליים מתקיימים בין אנשים חזקים ומאפשרים קשר עמוק. באופן כללי, קשר כזה יכול להתקיים רק אם שני הצדדים פתוחים לקבל את ההבדלים ומוכנים לעבוד, מבלי להיות הגנתיים או להאשים.

כדי לבצע ניתוח מלא של התאמה זוגית  צריך לבחון את ההיבטים בין תרשימים, אך לפני כן, אסטרולוגים בדרך כלל מתחילים עם מפת הלידה של כל אדם. מפת הלידה נותנת רמזים לקשיים של כל אדם בהתייחסות לאחרים ביחסים קרובים. דבר זה חשוב מאוד משום שידוע שקשה לקיים מערכת יחסים ללא פתרון הבעיות שלנו קודם.

לסיכום, על ידי השוואות מפת הלידה, אנו יכולים לגלות כלים חדשים כדי לשפר את ההבנה של היחסים האנושיים שלנו. שימוש בכלים אלו עשויים לגרום לגילויים שיכולים לשנות באורח פלא את כל האינטראקציות האנושיות שלנו.  


אודות מחבר המאמר

אסטרולוגיה בואו להינות מחוויה אסטרולוגית אחרת שתיקח אתכם לעומקי תורת הכוכבים. פירוש מפה אישית, התאמת מזלות מעברי פלנטות ועוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.