אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיסות לניו יורק – לטוס לארץ העסקים

טיסות לניו יורק הינם בין הטיסות הכי מבוקשות. אלפים רבים טסים בכל חודש בחודשו משדה התעופה לוד לניו יורק. גם בטיסות באופן ישיר וגם בטיסות עם חניית ביניים באחת ממדינות אירופה. טיסות לניו יורק מובילות אותנו אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

טיסות לניו יורק – כמה דברים שרצוי לדעת

1. טיסות לניו נמשכות באופן ממוצע כשתיים עשרה שעות.

2. חברת התעופה הלאומית אל על מוציאה בממוצע כארבעים טיסות מידי שבוע מישראל לניו יורק. יש אפשרות לטוס לניו יורק משדה התעופה לוד באופן ישיר גם באמצעות חברות תעופה שאינן מקומיות.

3. טיסות לניו יורק שעוברות דרך מדינה אירופאית הן עולות יותר בזול. אולם יש להביא בחשבון שהייה של לפחות שלוש שעות כדי שיהיה זמן להגיע בזמן לטיסה היוצאת לניו יורק. יש לקחת בחשבון את ההמתנה בתורים הארוכים ואת הבדיקות של הבטחון.

4. בגלל שהמהות של ניו יורק הינה עסקים , הרי שאנשי עסקים לא מעטים הדרים במדינת ישראל ממריאים בטיסה לניו יורק בתחילתו של השבוע ושבים בסופו. ובנוסף לזה ישנם אנשי עסקים רבים ומגוונים שטסים לניו יורק בשביל פגישות עסקים, כנסים שונים והשתלמות מקצועית וכדומה'.

5. בעזרת טיסות לניו יורק יש אפשרות לעשות ביקור בחנויות ענקיות, מוזיאנים מגוונים, פארקי ענק, מסעדות , תיאטרונים וסוגים נוספים של חוויות לא מעטות.

טיסות ללאס וגאס - על העיר ועל אתרי התיירות

1. טיסות ללאס וגאס מובילות בכל שנה מליוני מבקרים מרחבי העולם, גם ישראלים לא מעטים באים כל שנה ללאס וגאס .

2. בחודשים מאי עד אוקטובר החום כבד ביותר בניו יורק ובחודשים של החורף קר באופן יוצא דופן, מסיבה זו ראוי יותר לערוך ביקור בניו יורק בתקופת הסתיו או בתקופת האביב . בזמנים אלה העיר מלאה במבקרים ובתי המלון מלאים לגמרי.

3. מליוני מבקרים מרחבי תבל מגיעים ללאס וגאס כדי להמר ומתארחים במלונות המודרניים של העיר. ע"י טיסות ללאס וגאס יכולים לנסוע אל עיר ההימורים הגדולה ביותר בעולם.

4. בעת שהינכם בודקים אודות טיסות ללאס וגאס מומלץ להתעניין בסוכנות הנסיעות על מופעים ופסטיבלים מיוחדים שייערכו בתקופה שבה תתארחו בעיר.

טיסות ללוס אנגלס - כמה דברים שרצוי לדעת

1. על ידי חברת אל על יוצאות כל שבוע לכל הפחות 3 טיסות ללוס אנג'לס. קיימות מספר אופציות לטוס ללוס אנג'לס , או ע"י טיסות באופן ישיר דבר העולה יותר מטיסות שיש להן חנייה בדרך.

2. כוכבים מעניינים מעולם הקולנוע דרים בלוס אנג'לס. כשמגיעים אל העיר דרך טיסות ללוס אנג'לס ומטיילים בשדרותיה אפשר לעתים לפגוש גם שחקני קולנוע.

3. התיירים שמגיעים ללוס אנג'לס יכולים להפיק הנאה ממגוון אתרי בילוי כמו, מועדונים, מסעדות , פארקים , פאבים וכדו'. בעיר יש קניונים ענקיים אשר בהם ניתן לקנות בגדי מותגים בסכומים לא יקרים. בתי המלון בעיר יקרים והם מלאים כמעט ברוב עונות השנה.


אודות מחבר המאמר

בשיתוף פעולה עם קופירייטר ותוכן שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.