אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אומניות לחימה – המדריך השלם

בגלל שבני האדם חיפשו שיטות לשמור על עצמם, לכן הם יצרו את אמצעי ההגנה הקרוי אומניות לחימה. אומניות הלחימה הסינית הם הראשונות ואלו היו מודל ודוגמה לאומניות לחימה בכל העולם וגם במערב. בעת הזו אומניות לחימה הינן ספורט תחרותי המשתתף באולימפיאדות לא מעטות.

גיו גיסטו – נושא ספורט פופולארי

1. בברזיל פותחה אומנות לחימה בשם ג'יו ג'יטסו ע"י משפחת גרייסי ומשם היא הועתקה לעולם כולו.

2. אומנות לחימה ג'יו ג'יטסו הינה סוג לחימה על האדמה והמנצח הינו זה הגובר על היריב בזה שהוא חונקו על ידי בריחים .

3. אומנות לחימה ג'יו ג'יטסו איננה עוסקת בשימוש בכוחות פיזיים, אלא בעיקר באמצעות היגיון וטכניקות מגוונות.

4. ג'יו ג'טסו נהפכה להיות אומנות לחימה פופולארית ברחבי העולם כולו. אנשים רבים מבצעים אימונים בתחום הלחימה ואף מתקיימות מספר תחרויות.

5. יש צורך של חודשי אימוניםארוכים בשביל ההתמחות בלחימה של ג'יו ג'יטסו. על כל דרגת לחימה יכולים לקבל חגורה עם צבע אחר.

לחימה משולבת – נושא ספורט תחרותי המושך רבים

1. לחימה משולבת זו אחד מסוגי הקרב החזיתי אשר משולבות בו שיטות לחימה שונות.

2. בתחום של לחימה משולבת אין אלימות ולא נעשה שימוש בכלי נשק.

3. פעם, אלימות רבה הייתה מלווה את הלחימה המשולבת, עניין שגרם שהביא לה מתנגדים רבים בעולם כולו. בשנים האחרונות נקבעו הוראות חמורות האוסרות על אחימות בתחרות. בשל התקנות החדשות , לחימה משולבת הפכה להיות תחום ספורט פופולארי בכל העולם המודרני.

4. בכל מקום נמצאים אוהדים רבים של לחימה משולבת . המשחקים משודרים בכל מיני ערוצים ותחנות של התקשורת.ספורט של לחימה משולבת משודר באמריקה בערוצים שונים המשדרים בתשלום.

אומנויות לחימה לילדים - אודות היתרונות הייחודיים

1. אומניות לחימה לילדים , מלבד היותם אמצעי מצויין כדי לשמור על הכושר של הצעירים, הם גם עוזרים בהגברת הביטחון העצמי ואפשרות של הגנה אישית.

2. יש יתרון גדול בנושא של אומניות לחימה לילדים, הם מתחנכים כיצד אפשר לעשות ספורט שאין בו אלימות. הילדים לומדים רק היאך לשמור על עצמם, אך לא להתקיף ספורטאים אחרים. הצעירים המתאמנים לומדים איך לשלוט ברגשות ולהימנע מאלימות בכל מקרה.

3. אומניות לחימה מעניקות לילדים תנועות טובות, שיטות של יציבה וקואורדינציה. הן מחזקות את גוף האדם ואת השרירים.

4. אומניות לחימה לילדים הן גם כלי חינוכי. הן מחנכות את הצעירים לערכים, להעניק כבוד לזולת, משפרות את הדימוי העצמי ומעלות את הביטחון של הילדים.

5. אומניות לחימה מחזקות את המצב של של ילדים הסובלים בנושא הקשבה וריכוז. האימונים מסייעים לילדים להתפרק מהמרץ הרב, גם צעירים שלא מסוגלים להתרכז יהיו יכולים ללמוד טוב יותר לאחר האימונים.


אודות מחבר המאמר

בשיתוף פעולה עם קופירייטר ותוכן שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.