אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביטוח לרכבים

בכל שנה בעת מועד התשלום לחברת הביטוח אתם מרגישים ששילמתם יותר, לפעמים בגלל חוזר זמן אין לכם את האפשרות להשוות מחירים ואתם פשוט מחדשים את הביטוח באופן אוטומטי, זה לא צריך להיות כך! השוואת מחירים עבור ביטוח לרכב יכולה לחסוך לכם עד מאות שקלים בשנה.

 

אז לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי מהארנק בואו לקרוא מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם לקבל מחירים טובים עבור השוואת ביטוח רכב:

 

אם אתם מעוניינים לדעת מהו המחיר הטוב ביותר עבור ביטוח החובה של רכבכם אתם יכולים לגלוש באתר משרד האוצר ובעזרת מחשבון פשוט לקבל את המחיר אותו אתם צריכים לשלם. מחירי ביטוח החובה נקבעים לפי מין הנהג, גיל, ניסיון ועוד פרמטרים שונים המשפיעים רבות על המחיר.

 

ביטוח המקיף ביותר, אם אתם מעוניינים לחסוך סכומי כסף נכבדים כדאי לכם לבוק את הדברים הבאים: סקר מחירים קצר בין שתיים עד ארבע חברות ביטוח יכול לחסוך לכם עד מאות שקלים במחיר פוליסת הביטוח, אם אין לכם תביעות שלוש שנים אחורה, אם יש לכם רישיון מספר שנים, ובקיצור- אם אתם נהגים זהירים אתם צריכים לשלם פחות.

 

יש עוד מספר פרמטרים שיכולים להוזיל לכם את הביטוח: אם אינכם נוהגים לנסוע בשבת תוכלו להוזיל את פוליסת הביטוח במאות שקלים, אם אתה או את הנהגים היחידים ברכב תוכלו לקבל הנחה משמעותית, כדאי לשאול את סוכן הביטוח על אפשרויות אחרות המזכות אתכם בהנחה.

 

קיבלתם את פוליסת הביטוח? אל תתעצלו ובדקו בדיוק מה כתוב, הקדשיו מספר דקות וקראו את כל הפרטים, למשל: האם הביטוח כולל גרירה? רכב חלופי? ביטוח שמשות? ביטוח למערכת שמע? אם כן עד איזה סכום? אל תסתפקו בהבטחות שבעל על פה ודאו שהכל רשום בפוליסה.

 

כמעט בכל סוכני ביטוח רכב תוכלו לקבל תנאי תשלום טובים, בדקו גם האם יש מבצע מיוחד לסוג הרכב שלכם, לפעמים חברות ביטוח מציעות מבצעים על דגמים מסוימים לתקופה מוגבלת.


אודות מחבר המאמר

 

צריכים ביטוח רכב השוואת מחירים? אולי ביטוח צד ג? בואו לקבל את המחיר הטוב ביותר באתר הבא www.jlc.org.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.