אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך מצטרפים למועדוני חברים

לאן שלא נסתכל נבחין בצמיחה מסחררת של מועדוני לקוחות מכל הסוגים ובכל הסגנונות, מועדוני מותג, מועדוני לקוחות של סופרמרקטים של חברות ורשתות, של מוצרים ושל שירותים, כמעט לכל מכולת היום או מכון כושר יש מועדון לקוחות וכך גם לרשת קפה ולמסעדה. לאחרונה הרימו את הכפפה גם בתי המלון עם מגוון מסחרר של הטבות למי שמצטרף למועדוני החברים. זה היה רק עניין של זמן עד שנוכל ליהנות גם מחופשה חלומית ומפנקת בבתי המלון ברחבי הארץ עם הנחות מיוחדות ועוד שלל הטבות ששמורות לחברים.

כאמור, יש מגוון רחב של יתרונות לחברות במועדוני לקוחות במיוחד בתחום הנופש. איך מזהים מועדוני לקוחות איכותיים ומשתלמים וכיצד מצטרפים למועדון לקוחות? הנה מספר דברים שחשוב לדעת על חברות במועדוני לקוחות.

אופי ההרשמה והטבות לחברים 

לפני שאתם מצטרפים בדקו מה כוללת ההרשמה. לרוב, מועדוני לקוחות משתלמים במיוחד הם מועדוני לקוחות בתשלום בעלות סמלית, כשאתם בהחלט מרגישים שההשקעה חוזרת אליכם. מועדוני לקוחות בתשלום יחזירו לכם את ההשקעה מהר מאוד בשל ההטבות הגדולות והשוות שהם מעניקים לחברי המועדון. כך למשל, הצטרפות למועדון שמיים כרוכה בעלות אך אתם מקבלים בחזרה הנחות משמעותיות ועוד הטבות ששוות הרבה כסף.

מומלץ בעת ההרשמה למועדוני לקוחות, לספק פרטים אישיים שיעניקו למנהלי המועדון מידע חיוני וחשוב אודותיכם כמו למשל, שם מלא, כתובת מייל תקינה (כדי שתוכלו לקבל עדכונים חשובים במייל), מספר נייד תקין (כדי שתוכלו לקבל מבצעים ועדכונים חשובים ישירות לנייד), תאריך לידה (כדי שתוכלו ליהנות מהטבות מיוחדות ביום הולדתכם) ויום נישואין (כדי שתוכלו לממש הטבות מיוחדות ביום הנישואים שלכם).

בדקו מה אתם מקבלים לאורך החברות שלכם במועדון והאם ההטבות תקפות החל מההרשמה שלכם. למשל, בהרשמה למועדון שמיים של רשת מלונות פתאל אפשר לממש החל מהחופשה הראשונה 10% הנחה שמגיעה לחברי המועדון ולכן, שווה להירשם וליהנות כבר מהתחלת החברות. בדקו איזה הטבות מגיעות לכם לאורך השנה כמו למשל, כניסה לחדר מוקדם יותר מהשעה המקובלת, עזיבה מאוחרת יותר, הנחה על שירותי המלון. לא תמיד מדובר בהנחה כספית, לעיתים גם הטבות כמו למשל, מתנה בחדר ועוד. בדקו מה הן ההטבות הקבועות ומה הן ההטבות המשתנות. 

 


אודות מחבר המאמר

סטודיו תוכן שיווקי קורן דור מטפל במגוון תכנים מכל הסוגים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.