אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אבחון ביומטרי - פתרון נפלא

אדם צריך להכיר את עצמו כמה שהוא יכול על מנת שהוא יוכל לבצע את הבחירות החשובות שעליו לבצע בחיים, כמו מה הוא רוצה ללמוד ובמה הוא רוצה לעבוד, אך השאלה היא איך לעשות את זה? אנשים רבים חיים במשך הרבה מאוד שנים עם התחושה שהם כן מכירים את עצמם, אך ביום שבו הם צריכים לקבל החלטה משמעותי כמו מקצוע שבו הם יעסקו, הם מתקשים מאוד לעשות את זה. על מנת שאפשר יהיה להקל על התהליך הזה ועל מנת שאפשר יהיה לקבל את ההחלטה שהכי מתאימה לכל אדם, אפשר להגיע ולעבור אבחון ביומטרי, כי ביכולתו של האבחון הזה לעזור מאוד בקבלת ההחלטות החשובות הללו.

אבחון שמרתק לעבור

אבחון ביומטרי הינו אבחון שנעשה על ידי התבוננות בכפות הידיים, ומדובר על שיטה נפלאה ומיוחדת שפותחה על ידי הדוקטור ארנולד הולצמן. בכפות הידיים שלנו, כך אומרים המומחים בתחום, יש כמאתיים פרמטרים שונים שמהם אפשר ללמוד על האישיות שלנו ועל אופן ההתנהלות שלנו בעולם, וזה בדיוק מה שקורה במהלך האבחון. האבחון מחלק את הניתוח לשני סעיפים שונים, כאשר הסעיף הראשון מתייחס לגנטיקה המולדת שלנו, כלומר ליכולת ולאישיות שאיתם נולדנו, ולעומת זאת, הסעיף השני מתייחס להיסטוריה שעברנו. החוויות שעברנו בחיים השפיעו מאוד על האישיות שלנו, ויש לנתח אותן בצורה שונה לחלוטין לעומת המבנה האישיותי המולד שלנו, ואת שני הדברים האלה מנתחים במהלך האבחון.

למי מתאים האבחון

ראשית, אנשים שנמצאים בשלבים קריטיים של קבלת החלטות כמו מה ללמוד או איזה בן זוג לבחור יכולים לבוא ולעבור את האבחון הזה, ושנית, גם אנשים שפשוט רוצים להכיר את עצמם יותר לעומק יכולים לעשות את האבחון. אבחון ביומטרי הינו אבחון נפלא כיון שבמסגרתו מי שעובר את האבחון כלל לא צריך לדבר על עצמו ולספר לאנשים שעושים לו את האבחון על העבר שלו, וכמו כן, האבחון הוא אינו תהליך. יש הרבה מאוד שיטות אחרות של ניתוח אישיותי אשר כן מהוות תהליך וכן דורשות כמה מפגשים, אך לא כך במקרה זה. במקרה של האבחון הביומטרי מדובר על מפגש אחד אשר בסופו האדם שעושים לו את האבחון יקבל את כל התשובות ואת כל התוצאות של האבחון, כך שזה עניין מאוד פרקטי ונוח. יש רגעים בחיים שבהם עדיף להקדיש לעצמו קצת תשומת לב ולנסות להבין מה אנחנו באמת רוצים ומה מתאים לאישיות שיש לנו. 


אודות מחבר המאמר

אודי ביג 

כתיבת מאמרים מקצועית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.