אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמלות כלה - הבחירה החכמה

עבור הכלה, אין דבר שמסמל יותר את מעמד הנישואין מאשר שמלת כלה לבנה, יפה ומעוצבת. כל אחת רוצה להיראות פשוט מושלמת ביום הגדול שלה, והשמלה היא כלי העזר העיקרי להשגת המטרה הזו.

אבל עם כל סלוני הכלות המפוזרים ברחבי הארץ, וכל השמלות הלבנות שרואים בקטלוגים ובחלונות הראווה, איך בוחרים שמלת כלה ויוצאים מזה בחיים?

בחירת שמלת כלה מושפעת מארבעה גורמים עיקרים: סגנון, איכות, שירות ומחיר – כאשר מטרתנו הסופית היא לסמן וי על כל אחד מן הסעיפים.

סגנון – הדבר הראשון שצריך להשפיע על החלטתך הוא כמובן המראה הכללי של השמלה. עייני בכל קטלוג שמלות כלה שאת יכולה להשיג, חטטי באתרי אינטרנט, הציצי בחלונות ראווה והתרשמי מסגנונם של המעצבים השונים. אהבת שמלה מסוימת, או את הסטייל הכללי? צרי קשר עם המקום.

איכות – סגנון זה לא הכל, אלוהים הרי נמצא בפרטים הקטנים. בררי באילו בדים וחומרים משתמשים לשם תפירת השמלה, האם היא נתפרת ביד או במכונה, והאם העבודה נעשית בארץ או נשלחת לחו"ל. מששי את השמלות בסלון ותרגישי אם הן רכות, והאם יש בהן חלקים רופפים.

שירות – איך מתייחסים אליך במקום? האם הצוות אדיב? האם המעצב שואל אותך לדעת ולטעמך ומקבל את התשובות שאת נותנת לו? האם מציעים לך כוס קפה? סלוני שמלות כלה רבים נוטים לשכוח שבחירת השמלה המתאימה אינה משימה פשוטה והיא כרובה בהרבה מאוד רגשנות והרבה מאוד כסף. אולם הם רואים עשרות כלות בכל שנה והדבר עשוי להפוך לסרט נע חסר רגישות, ולכן אם היחס אינו טוב, מומלץ לעבור למקום אחר.

מחיר – שמלות כלה הן דבר יקר. תמיד. אך יש הבדל בין שמלה ב-10,000 ₪ ושמלה ב-50,000 ₪. לרוב לא מומלץ לרכוש שמלה זולה מדי, כי הדבר עשוי להעיד על איכותה, אך גם לא מומלץ להפריז, אם התקציב אינו מאפשר.

מצאת סלון כלות שמציע שמלה יפה באיכות טובה, עם שירות מצוין? אין סיבה שתתאכזבי!


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים בקרו באתר כלה יפה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.