אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יונדאי ולוסטר

תמיד חלמת על מכונית ספורט נחשקת בעלת עיצוב נועז ומרשים, כזו שתוכל להסיט את מבטם של כל עוברי האורח כאשר אתה משייט לך בנינוחות בכבישים העירוניים או הבין עירוניים? אף על פי כן תמיד חששת מרכישה של מכונית ספורטיבית שלא ממש מיועדת לנסיעות משפחתיות? כיום, אתה יכול ביתר קלות ליהנות מכל העולמות, תודות לגרסא המשופרת של הקופה החדשה מבית היוצר של החברה הדרום קוריאנית, יונדאי. אין שום ספק שכאשר אנו מדברים על הדגמים החדשים או היוצאים של חברה זו אנו בראש ובראשונה מדברים על איכות אמינות ובטיחות.

דגמי הספורט החדשים של יצרנית הרכב יונדאי

כיום עם השקתם של דגמים וגרסאות משופרות יותר ניתן גם ליהנות מעיצוב בלתי שגרתי שמככב בנופי הכבישים של הארץ. חברת יונדאי כיום, מעניקה לכלל הציבור הישראלי ובכלל העולמי ליהנות מדגם ספורטיבי חדש, חלוץ של ממש בכל הנוגע לקטגוריות הרכב המקובלות והידועות. הקופה החדשה, הלא היא יונדאי ולוסטר מאפשרת לנו כיום ליהנות הן מעיצוב בעל מסר ברור ומשכנע של ספורטיביות וכן מנסיעה משפחתית מרווחת ונינוחה.

ההצלחה המסחררת של ולוסטר

בין שלל הדגמים שמייצרת החברה ניתן להבחין בשלל קטגוריות לרבות, רכבי שטח עירוניים, רכבי פנאי משפחתיים, ג'יפונים וכמובן דגמים ספורטיביים המשלבים אלמנטים שמרניים לצד מודרניים כאחד. הולוסטר החדשה שהגיעה אלינו בשנים האחרונות, קנתה לעצמה שם של ממש בעיקר בשל העיצוב הבלתי שגרתי שלה שלא מאפשר לאיש להתעלם ממנו.

מהו הגימיק של הולוסטר?

הגימיק המרכזי שלמעשה העניק לולוסטר החדשה את היוקרה והנחשקות שמהן היא נהנית, נובע בעיקר מהשוני שבין שני צידיה, כאשר בצד הנהג מופיעה רק דלת אחת ובצד השני מופיעות, בהתאם לעיצוב השמרני יותר, שתי דלתות. בצורה הזו משלבת הולוסטר בין אלמנטים ספורטיביים ומשפחתיים בצורה מפתיעה ומוצלחת של ממש. מדובר על חלוצה ראשונה בתחומה, כאשר לא ניתן למצוא עיצוב שכזה בשום מכונית אחרת שנופלת תחת הקטגוריה של מכוניות ספורט או מכוניות משפחתיות.

יכולות וביצועים מרשימים

אין שום ספק שכל מי שמחשיב את עצמו כאנין טעם או כחובב מכוניות מושבע יתפעל בצורה משמעותית מהגימיק הנהדר הזה של הקופה החדשה, שעל אף שמוצאה הוא בדרום קוריאה, נראה כאילו מדובר ברכב אירופאי של ממש. יונדאי ולוסטר, מעבר למראה הנועז והא- סימטרי שלה מצטיינת גם ביכולות וביצועים מרשימים במיוחד, אשר לא נופלים כלל מאלו של הדגמים היוקרתיים יותר. עם מנוע של 1.6 ליטר בנזין, 140 כוח סוס ומשקל נוצה של 1200 ק"ג, יכולת הזריזות שלה בהחלט מהווה מושא לגאווה.

יונדאי ולוסטר- גרסאות שונות

ניתן למצוא את הדגם בכמה גרסאות, כאשר ההבדל העיקרי ביניהן בא לידי ביטוי ביכולות הספורטיביות שלה. כך למשל, כל מי שמעוניין ברכב בעל אופי משפחתי יותר, בהחלט יכול ליהנות מהדגם בעל תיבת ההילוכים הרובוטית, ולמי מאיתנו שמעוניין ברכב ספורטיבי ובנהיגה מאתגרת, מומלץ לרכוש את הדגם בעל תיבת ההילוכים הידנית המאפשר זמן האצה בין אפס למאה קמ"ש ב9.7 שניות בלבד ובפרט את הדגם הספורטיבי בעל מנוע טורבו של כ-186 כוח סוס. בכל אופן בשני המקרים, תיבת ההילוכים מגיעה עם שישה כוחות העברה.

 

 


אודות מחבר המאמר

יונדאי ולוסטר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.