אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בית פרטי בזכרון יעקב- ליהנות מסביבה פסטורלית ואיכותית במרחק חצי שעת נסיעה בלבד מתל אביב

תארו לעצמכם שהייתם מסוגלים ליהנות משגרת חיים דומה לזו של העובדים בתפוח הגדול הפותחים את יומם בכוס קפה בליבו הפועם של המטרופולין, ומסיימים אותו בשתיית בירה בביתם בסביבה הפסטורלית בלונג איילנד, פרבר ירוק הממוקם במרחק נסיעה של חצי שעה בלבד משם?

מדובר בחלום בר מימוש גם בארצנו, שכן במרחק נסיעה  של חצי שעה בלבד מהמרכז, נמצא מקום מרהיב ביופיו המציע איכות חיים מסוג שונה- המושבה זכרון יעקב, שאף קטפה את המקום השני והמכובד במסגרת פרויקט של העיתון "כלכליסט" בנושא "העיר בעלת איכות החיים הגבוהה ביותר בארץ" בשנת 2011.

איכות החיים הגבוהה שבו ניחן האזור הינה פרי שילוב של גורמים- מבחינה טופוגרפית האזור מוקף מקבץ שמורות הטבע הגדול ביותר בארץ, הכוללות נוף הרים עוצר נשימה ואוויר הרים צלול. בנוסף, היותו סמוך לחופים הנקיים והיפהפיים ביותר בארץ, בין היתר חוף מעיין צבי, חוף דור וחוף הקשתות.

"טוסקנה הישראלית" זהו אחד מכינוייה של המושבה, הודות ליופיה הפסטורלי המזכיר את המחוז האיטלקי הנודע, וכן בשל תרבות היין המשגשגת באזור, לצד אווירת השימור הייחודית. כמו כן, בין תושביה חיים אנשי תרבות ואומנות, התורמים לחיי הרוח העשירים, לצד תושבים חוזרים התורמים לצמיחתה של קהילה אנגלוסכסית משגשגת.

היום, יותר מהעבר, זכרון יעקב נגישה למרכז העסקים והבילויים בתל אביב, במרחק נסיעה של חצי שעה בלבד, הודות לנגישות המעולה לכבישים 2,4 ו-6, לצד תנועת הרכבות המפותחת והערה.

אף כי רבים גילו את יתרונות האזור בשנים האחרונות, בעיקר תושבים חוזרים מאנגליה וארה"ב, מה שגרם לעליית מחירים מסוימת, כיום מחירו של בית פרטי בזכרון יעקב עדיין אינו עולה על רבע ממחירו של נכס דומה בתל אביב, וחצי ממחירו של בית קרקע ברעננה. לכן, המדובר ביכולת לזכות באיכות חיים גבוהה במחיר נוח יחסית.


אודות מחבר המאמר

עו"ד יוסף ויזל, מנכ"ל משותף בחברת "בראל נכסים", העוסקת בשיווק ומכירה של פרויקטים ונכסים באזור הצפון- זכרון יעקב, בנימינה, עתלית ויישובי חוף הכרמל, קיסריה, פרדס חנה וכרכור וכן חדרה ונתניה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.