אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רעיונות מגנינים לעיצוב חדר השינה של הילד - מיטות מכונית

לכל עידן ישנם נטיות והשפעות של גורמים שונים. התקופה בה ההורים היו ילדים שונה מהותית מתקופתם של הילדים היום. דור הילדים בשלב זה נוטה להיות מאוד ספציפי בבחירת חפציהם האישיים. פשוט החל להסתכל על הצעצועים, הבגדים, הרהיטים ואווירת החדר הכללית שלהם, ותמיד תהיה עד למגמות אלו. יש להם תשוקה מיוחדת למוצרים טובים וייחודים, כולל מיטתם.

מיטות המכונית לילדים הן עיצוב חדר שינה מודרני ביותר עבור הפעוט. אבל הוא אינו מוגבל לנערים בלבד, חלק מהיצרים מייצרים מיטות מכונית לנערות גם כן. ילדים אוהבים לשחק במכוניות, ומודל מיטת מכונית יכולה ממש לרגש אותם. זה יכול להיות פתרון מצוין לילדים שלא רוצים לישון. באמצעות מיטת המכונית הילדים יהיו מאושרים במיטתם וכך הם לא יתקשו לישון.

מיטת מכונית BeFire

זהו עיצוב מכונית נפלא עבור חדר השינה של הפעוט שלך. החומר המשמש עבור מיטת המכונית הזו עשויה מתכת. יתר על כן, אתה לא צריך להיות מודאג לגבי צדדים קשיחים היכולים לפצוע את הילד משום שכל הצדדים מחוסים בחומר רך. מיטת המכונית המודרנית נראית ממש כמו מכונית אמיתית בזכות העיצוב המיוחד שלה, כגון, שימוש בגלגלים, דלתות, אורות. שילוב השחור והאדום נראים נהדר ויביאו אור לחדר השינה של הילד הקטן שלך!

 

גודי גוד

וווא! מיטת מכונית נפלאה ומקסימה זו מתאימה לחדרי שינה של בנים. זוהי מיטת מכונית מושלמת אשר משרתת את עיצוב החדר באמצעות אווירה הרמונית. המכונית האדומה נראית כל כך מבריקה ונוצצת, כיוון שעשויה ממתך. הילדים יכולים לשחק בחופשיות בחדר השינה הרחב עם כל האביזרים הקשורים לרכב. מיטת המכונית מכוסה בחומר רך כדי למנוע פציעות של הילדים. ילדים באמת אוהבים את הרעיון המודרני של עיצוב זה. 

eye-catching kids car beds boys themed bedrooms

 

סוג רכב ג'יפ זה מפתה מאוד בעל עצמה יחודית של ג'ונגל ושדות תלולים. הרכב נותן לחדר השינה של הילד רושם גברי ועיצוב טבעי.

exclusive car toddler bed for little boys bedroom ideas


אודות מחבר המאמר

אקס שופ הינה חנות וירטואלית שמתעסקת במכירת רהיטים במחירים הזולים בשוק! אנו מציעים רהיטים ממגוון רחב של קטגוריות כולל: חדרי שינה, חדרי ילדים, ריהוט גינה, מזנונים, ספות אהבה, ספות ושולחנות אוכל. אתה מוזמן להציץ בחנות בכתובת: x-shop.co.il,ולהינות ממגון הרהיטים שיש לנו להציע לך. 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.