אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב פנים דירות קטנות

עיצוב פנים דירות קטנות

כל פרויקט הוא אתגר, בכל פרויקט יש צורך להמציא מחדש, ליצור ולראות את הדברים אחרת, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעיצוב דירות קטנות. עיצוב דירות קטנות הינו אתגר העומד בפני מעצב פנים. במאמר זה אסקור עבורכם מספר נקודות להתייחסות בתהליך של עיצוב דירות קטנות.

בתחילת התהליך חשוב לבדוק מהם צרכיי הדיירים והסגנון העיצובי המועדף עליהם, רק אז ניתן לגשת למלכת התכנון והעיצוב.

בכל תהליך של עיצוב בתים פרטיים אני מתכננת, ובודקת כיצד הבית יהיה מעוצב, נוח ופרקטי. כאשר מדובר בעיצוב דירות קטנות אני מתייחסת ביתר תשומת לב לפרטים התכנוניים והפרקטיים, שהרי אין די מקומות אחסון בבית ויש לנצל את החלל בצורה מקסימאלית.

ישנם מספר פרטים שיש להתייחס אליהם כבר בשלב התכנון:

גודל מפתחים- בדירות קטנות ישנה חשיבות רבה לתת לאור היום הטבעי להיכנס, דבר שיגדיל את תחושת המרחב. על כן, אם יש אפשרות חשוב להגדיל חלונות.

ארגון החלל- בדירות קטנות חשוב הסדר והארגון. לא ניתן להעמיס פרטים, וישנה חשיבות רבה שכל אביזר יהיה במקומו. לכן חלק מתהליך עיצוב הדירה יכלול פרידה מחפצים ישנים, וארגונם מחדש של החפצים הנשארים.

בהירות- חשוב לצבוע בגוונים בהירים ולשמור על קווים נקיים. את כתמי הצבע נכניס באביזרים וברהיטים.

רהיטים עם שימוש כפול- מעצב פנים מקצועי יידע לעשות שימוש נכון ברהיטים וליצור פרטי נגרות מיוחדים לדירה אשר יביא לניצול חכם של שטח הדירה.

לסיכום הדברים ב עיצוב דירות קטנות מעצב פנים מקצועי ומוכשר ידע למנף את הקיים גם כשהשטח מאוד קטן, ובסופו של תהליך הדירה תראה יותר מרווחת, מוארת, מאורגנת ומעוצבת. 


אודות מחבר המאמר

ליעד רוזנברג, סטודיו לעיצוב פנים- 052-8287245

www.home-designer.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.