אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב פנים והשפעתו על איכות חיינו

 

עיצוב פנים והשפעתו על איכות חיינו

קודם אנו מעצבים את ביתנו בהמשך הבית שלנו מעצב אותנו (צ'רצ'יל).

במאה האחרונה עולה חשיבותו של עיצוב הפנים לבית, בעיקר כאשר מדובר בבית שממלא כיום את כל הפונקציות שלנו- לימודים, הארחה, שינה, תרבות ופנאי. עיצוב פנים נכון יכול להשפיע על השהיה שלנו בחלל ולהפוך אותה לנעימה, רגועה או יצרנית הכל בהתאמה לפונקציה שרוצים שימלא.

נקודות ההנחה היא שלכל בנאדם מגיע לחיות בסביבה מעוצבת והרמונית המותאמת לסגנונו. עיצוב פנים הוא לא מותרות כי אם איכות חיים.

כאשר אנו מתאימים את סביבת המגורים שלנו לאורח חיינו ודואגים להתאים את חומרי הגמר, הפריטים, הצבעים ושאר האביזרים זה יוצר תחושה של הרמוניה, שלווה , זרימה ואנרגיה חיובית. הרבה יותר נעים לחיות בבית מעוצב המגדיר את אופיינו. בבית שכזה נרגיש נינוחים, רגועים ובטוחים, איכות החיים והתפקוד היומיומי שלנו ישתפרו משמעותית. לא סתם נאמר הבית שלנו הוא אנחנו.

לעומת זאת, בית שאינו מעוצב על פי טעם דייריו ואינו מותאם לסגנון חייהם גורע מאיכות חיי הדיירים, ויוצר תחושת אי נוחות, זאת מכיוון והבית אינו משקף את דייריו.

מעצב פנים מקצועי ומיומן יידע לקחת את דרישות הלקוח, צרכיו, סגנונו וטעמו האישי וייתרגם אותם לתוכניות עיצוב עם המון מעוף ויצירתיות.

הרעיון הוא למצוא את האיזון בן הלקוח ל מעצבת פנים בדרום, בן צרכים יומיומיים לבית מתוכנן בקפידה, בן פרקטיות ליופי.

לסיכום הדברים כאשר מדובר ב עיצוב בתים פרטיים או ב עיצוב דירות לא מדובר במותרות כי אם בצורך חיוני המשפיע על איכות חייהם של דיירי הבית.


אודות מחבר המאמר

 

ליעד רוזנברג, סטודיו לעיצוב פנים- 052-8287245

www.home-designer.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.