אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדבקות בגלילים - סוגים ושימושים

מדבקות בגלילים - סוגים ושימושים

מדבקות בגלילים מסופקות ללקוחות בגדלים שונים, במגוון של צבעים ובמגוון של חומרי גלם- לפי דרישת הלקוח ובהתאם למטרותיו ולצרכיו. מדבקות בגלילים מיועדות הן לשימושים פרטיים והן לשימושים עסקיים ומסחריים. ניתן להתאים מדבקות למדפסת ( המסופקות בפורמט מדבקות בגלילים) לכל סוגי המדפסות, כך שאם לקוח מעוניין להדפיס מדבקות בביתו או במשרד שלו- זה בהחלט אפשרי. מובן שבמקרים של הדפסות בכמות מסחרית, ישנה אפשרות לבצע הזמנה של הדפסת מדבקות בגלילים בבתי דפוס.

שימושים נפוצים של מדבקות בגלילים:

רבים משתמשים בגיליונות של מדבקות לצורך הדפסת כתובות של לקוחות, קטלוג, מיון, זיהוי פירטים או מוצרים וכדומה. בין אם מדובר בשימוש פרטי ואישי ובים אם מדובר בשימוש עסקי ומסחרי, מדבקות למדפסת, שעליהן מודפס המידע הרלוונטי, לא רק שמקנה לאוסף / עסק שלכם מראה יוקרתי ואיכותי, אלא גם מייעל במובן של מניעת טעויות או אי הבנות בגין כתב יד לא ברור וכדומה. ללא ספק, מעטפה הנושאת את כתובת הלקוח על גבי מדבקה מודפסת משדרת ללקוח רצינות, יוקרה ואיכות, שלא לומר מוודאת במאת האחוזים כי המעטפה תגיע ליעדה ללא כל תקלות בדרך בגיל חוסר בהירות או חוסר דיוק.

מדבקות בגלילים המיועדות למדפסת נמכרות ע"י מגוון של יצרנים וספקים. ישנן מדבקות למדפסת שמיועדות להדפסה במדפסות ביתיות, וישנן מדבקות בגלילים המיועדות להדפסה במדפסות תעשייתיות. מדבקות למדפסת ניתן לרכוש באופן ידני בחנויות שמיועדות לכך, וניתן לרכוש אותן גם דרך האינטרנט. אם אתם רוכשים מדבקות בגלילים באמצעות האינטרנט מוטב לוודא מראש כי אתר זה מסוגל לספק לכם את גודל הגליל  בו אתם מעוניינים, והאם הוא מספק לכם את המדבקות עשויות מחומר הגלם בו אתם מעוניינים (נייר כרומו, נייר רגיל, PVC ועוד). וודאו כי מדבקות בגלילים שנרכשות באמצעות האינטרנט הן אכן ברמה גבוהה ואיכותית, שאם לא כן הכיתוב לא יצא ברור ואיכותי, ובמקום להשיג איכות, יוקרה ויעילות תקבלו בדיוק את ההפך הגמור.

מהן מדבקות תרמיות?

מדבקות נפוצות מאוד למטרות שונות ומגוונות. מדבקות אלו מאפשרות הדפסה של ברקוד, מדבקות משלוח, תגיות של מחירים וכדומה. מדבקות אלו שמישות מאוד בתהליכי אריזה שונים, ייצור חלקי חילוף, מיכלי חלקים ועוד. מדבקות תרמיות הן מדבקות בגלילים, קלות לאחסון ולתפעול.


אודות מחבר המאמר

מיכל מנשה - מדבקות בגלילים סוגים ושימושים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.