אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה זה טוב דק לגינה?

גינה צמודה לבית זה אחד הפינוקים שהרבה ישראלים מוכנים להשקיע בו הרבה מאוד כסף. אין כמו פינת מנגל, פינת ישיבה, או פשוט מקום לשבת בו באוויר הפתוח ולצאת מהבית, וגינה היא המודל המושלם בשביל זה. יחד עם זאת, גינה מצריכה הרבה מאוד השקעה, והרבה מאוד מים לטיפוח. צריך להשקות אותה מדי יומיים בקיץ, לנקש עשבים, לגזום, לכסח את הדשא, לדשן אותו ועוד כהנה וכהנה פעולות שגרתיות לתחזוק הגינה.

במקום זאת, אפשר להקדיש חלק גדול מהגינה לכיסוי עם דק לגינה, להפוך אותה לפינת ישיבה אמיתית ונוחה ועדיין ליהנות מהירוק מסביב. עם דק לגינה אתם יכולים פתאום לשים שולחן ושישה כסאות מסביב, בלי שהכל מתנדנד ושוקע באדמה, עם דק לגינה אתם יכולים להציב מנגל גדול ורחב בלי שהוא מתנדנד ומט ליפול בכל פעם שמשתמשים בו או בכל פעם שיש רוח חזקה. אפשר גם לקחת את זה צעד אחד קדימה ולסגור את הדק עם פרגולת עץ יפהפייה שתעשה לכם צל לאורך כל הקיץ, ותהפוך את הישיבה בגינה לחוויה שאף אחד מבני הבית לא יוותר עליה אפילו לא ליום אחד.

איפה משיגים את זה?

אם אתם מתעניינים באפשרות להתקין דק לגינה תוכלו להיכנס לאינטרנט ולהתרשם מסוגי הדק העומדים לרשותכם. תוכלו להזמין דק בצבעי עץ שונים, או בצבעים אחרים לגמרי לפי טעמכם. תוכלו לראות תמונות גדולות ברזולוציה גבוהה של גינות עם דק, כדי להעריך ולדמיין איך זה ייראה בגינה שלכם. תוכלו לראות בתי עסק המציעים את התקנת דק וליצור עמם קשר על מנת לקבל הצעת מחיר. הקפידו על כך שאתם פונים לבתי עסק מוכרים ובעלי ניסיון שיבטיחו לכם עבודה טובה. דק הוא רצפה לכל דבר, והוא צריך לעמוד בתנאים קשים של מזג אוויר וחשיפה גבוהה לאוויר ולמים, ולכן חשוב להשתמש בחומרי גלם איכותיים, לעשות צביעה איכותית שתגן על העץ, וכן להתקין בצורה מקצועית וישרה, שלא תהפוך את החוויה שלכם מהדק לגיהנום. את כל הפרטים והמידע הדרוש לכם תוכלו למצוא באינטרנט, לרבות חוות דעת של אנשים אחרים.


אודות מחבר המאמר

אודי ביד

כתיבת מאמרים מקצועית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.