אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם לרכוש דירה חדשה או לשפץ את הדירה הקיימת?

 

האם לרכוש דירה חדשה או לשפץ את הדירה הקיימת?

לאחר שנים של מגורים בבית הקיים, הצרכים השתנו, המשפחה גדלה, ויש צורך ביותר חדרים, יותר מקומות אחסון ולפעמים גם חדר מגורים גדול יותר. אז מה עדיף עבורכם לשפץ את הבית הקיים ולהתאימו לצרכיי המשפחה המשתנים או לרכוש דירה חדשה?

הסביבה החברתית- אחד השיקולים שיש להתחשב בהם זוהי הסביבה החברתית שבה גדלים הילדים. בתי ספר, גנים, מערכות חינוך בלתי פורמליות וקשרים חברתיים שכבר התבססו ומוכרים לילדים. במעבר לדירה חדשה יש צורך להתחיל ולבסס קשרים חברתיים מההתחלה, בד"כ זה קל כשהילדים קטנים, אך מה קורה שאלו כבר גדלו?

גודל הדירה- כיום דירות הקבלן החדשות קטנות יותר מדירות ישנות. בהרבה מהמקרים דירה ישנה באותו סדר גודל של דירה חדשה תהיה גדולה יותר, כך שגם אם חשבתם לרכוש דירה חדשה עם חדר או שניים יותר ממה שיש לכם כיום, לא בהכרח הדירה תהיה גדולה יותר.

עלויות- בהרבה מהמקרים עלויות שיפוץ הבית נמוכות מרכישת דירה חדשה.

התאמת מרחב המחיה לצרכים- בבית קיים ישנה גמישות גדולה להתאמת צרכיי המשפחה למרחב המגורים. כמו כן, למשפחה קל יותר לזהות את היתרונות והחסרונות של הבית לאחר שנים של מגורים בבית הקיים. לעומת זאת, בדירת קבלן קשה יותר לבצע שינויים ועלויות השינויים גבוהות.

תקופת השיפוץ אל מול כניסה לבית חדש - אם מחליטים לשפץ יש לקחת בחשבון את חוסר הנוחות שבתקופת השיפוץ: לגור אצל ההורים, להשכיר דירה, לחיות בדירה בתקופת השיפוץ בחוסר נוחות וזאת כאשר ברכישת בית חדש נכנסים למקום חדש, כאשר המעבר לדירה החדשה נעשה כאשר הדירה מוכנה ואין מעברים מיותרים בדרך.

לסיכום הדברים, בבואכם להחליט האם לרכוש דירה חדשה, או לשפץ את הבית הקיים הפעילו את מערך השיקולים. כמו כן, שיכרו את שירותיו של מעצב פנים שיסייע לכם בכל החלטה שתקבלו. מעצבת פנים בדרום תדאג שבסופו של תהליך, בן אם מדובר בשיפוץ ו עיצוב בתים פרטיים או עיצוב דירות, ביתכם יהיה פרקטי, מעוצב והרמוני בדיוק כמו שחלמתם.

נמאס לך לחפש מעצבת פנים? התקשר/י עכשיו- 052-8287245

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

ליעד רוזנברג, סטודיו לעיצוב פנים- 052-8287245

www.home-designer.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.