אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה כדאי עציצים מלאכותיים לעומת חיים

למרות שמטרתם היא בעיקר לשימוש במשרדים ומקומות עבודה ומסחר, עציצים מלאכותיים נמצאים במאות אלפי בתים בישראל.

במקור, עציצים מלאכותיים ייוצרו מכותנה ולעתים גם ממשי (ומשם זכו לכינוי "צמחי משי" ברוב העולם), אך מזה שנים רבות שרוב הצמחייה המלאכותית בעולם מיוצרת מפלסטיק מסוגים שונים.

במשרדים רבים נוכל למצוא צמחים או עציצים מלאכותיים רבים, המסייעים לחברות ולעסקים לחסוך מים וגם הוצאות חוזרות על גינון או עיצוב. קלים מאוד לניקוי ופשוטים לאכסון, צמחים מלאכותיים הם פתרון אידאלי גם לחנויות אשר מבקשות לעדכן את התצוגה בחלונות הראווה ובתוך החנות עצמה.

עולם העיצוב המודרני פתח דלתות רבות לעיצוב שונה ואמיץ הרבה יותר מבעבר, וכחלק מקדמה זו נוכל להנות משלל עציצים מלאכותיים ומעוצבים, החל בקקטוסים מלאכותיים, דרך במבוק מלאכותי ועד לעצים מלאכותיים. אם זה קיים בטבע, זה קיים בעולם המלאכותי.

לא רק יופי

בזכות טכנולוגיות חדשות, עציצים מלאכותיים לא רק נראים כמו צמחים אמיתיים, אלא גם מרגישים כאלו. בנוסף, וחשוב מאוד לדעת, עציצים מלאכותיים הינם חסיני אש ועומדים בתקני בטיחות. אם בעבר עציצים מלאכותיים כללו בד חשוף, כיום הבדים מהם עשויים העציצים המלאכותיים הינם מצופים בחומרי הגנה מפני שריפה וכליה, או שאינם מכילים בדים בכלל.

יתרון עצום אשר נוכל להנות ממנו הינו העובדה כי עציצים מלאכותיים הינם הפתרון המושלם לבעיית אלרגיות וחרקים בבית!

היום, כאשר עתיד משק המים בישראל אינו ברור, ולאחר בצורות רבות, עלינו ללמוד לחסוך במים גם כשמדובר בעציצים בביתנו. בנוסף, עציצי נוי מלאכותיים ימנעו תאונות מלוכלכות הכוללות בוץ וחול בבית, וקל מאוד לנקותם! אם נסתכל על הוצאות תחזוקה של עציצים אמיתיים, כולל אורך חייהם שאינו ארוך במיוחד, ונשווה להוצאות על עציצים מלאכותיים, נדע מייד כי המוצר האחרון הינו המתאים ביותר כיום לבית הישראלי.

חללים סגורים

עצים וצמחים גדולים דורשים לא רק מים רבים, אלא גם אור רב. להכניס עץ דקל לקניון סגור זה לא עניין מסובך כל כך, אך איך נתמודד עם בעיית המחסור באור? איך נוכל להשאיר עציצים בריאים ויפים אם נכניס אותם לחללים הסובלים מהיעדר אור טבעי במשך רוב שעות היום? למזלנו המגוון העצום של עציצים מלאכותיים אשר מיובא כיום לישראל, מציע לנו בעצם גמישות רחבה של סגנונות וצבעים, ומטרות שימוש מגוונות יותר מאי פעם.

כל משפחה בישראל כיום יכולה להרשות לעצמה מתיחת פנים של חללי ביתה באמצעות עציצים מלאכותיים, ובכל להנות מירוק בעיניים מבלי לבזבז מים או לסבול מלכלוך וחרקים.


אודות מחבר המאמר

tree4ever - פתרונות צמחייה מלאכותית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.