אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה

 

 

קידום אתרים אורגני – מילים הן המפתח

כל מי שמתפעל אתר אינטרנט של החברה שלו שומע את המונח קידום אתרים אורגני שוב ושוב. מהו בעצם קידום אורגני? זהו קידום של האתר מבלי לשלם כסף על באנרים ומוצרי פרסום אינטרנטיים אחרים. מדובר על קידום האתר באמצעות התאמתו לדרישות של גוגל בכל הקשור להופעה במיקום גבוה במנוע החיפוש שלה. ככל שהמיקום של האתר גבוה יותר במנוע החיפוש, כך הרי גדול הסיכוי שהגולש יגיע אל האתר. חלק בלתי נפרד מקידום אורגני הוא פענוח מילות המפתח שהגולש משתמש בהן כדי להגיע אל האתר.

מילים הן למעשה המפתח לקידום אורגני נכון. חלק גדול מתהליך האופטימיזציה – ההתאמה של האתר לדרישות של גוגל הוא ניסיון לעלות את אותן מילות מפתח שמקיש הגולש כשהוא מחפש שירות כלשהו. כך למשל אם גולש מסוים מחפש טיסות זולות לחו"ל, הוא ישתמש במילים "טיסות זולות", "טיסה זולה", "כרטיסי טיסה זולים" וכדומה כדי להגיע לחברות שמציעות בדיוק את זה...טיסות זולות לחו"ל. חברות אלו חייבות ליצור תוכן שכולל את המילים הללו כדי להגיע אל הגולש.

שימוש מושכל וחכם במילים

לא מספיק לכתוב באתר עשרות פעמים את מילות המפתח שמחפש הגולש, יש להשתמש בהן בחוכמה. יצירת תוכן מעודכן, מתחלף ובעיקר...מקורי, היא חלק מפעילות קידום אתרים שגרתית. כותבי תכנים משמשים היום לכתיבת מאמרים לאתרים, בין אם המאמר מתפרסם בתוך האתר עצמו וכולל שימוש מושכל במילות המפתח או אם הוא מתפרסם באתרי מאמרים חיצוניים שבהם ניתן ליצור קישור לאתר – כך או כך, חשוב שהתוכן יהיה מעניין, מקורי וקל לקריאה עבור הגולש. הכללים האלו הם חלק מהפרמטרים שמציבה גוגל בכל הקשור לנושא של קידום אתרים.

חברת קידום אתרים מקצועית לוקחת את בנק המילים הרלוונטיות לפי נושא האתר ומשלבת אותן באמצעות כותבי תוכן איכותיים שעובדים עבורה במאמרים בנושאים שונים – המאמרים אמורים לתת ללקוח שירות וייעוץ בנושא שהוא מחפש וגם, דרך הייעוץ הזה, לגרום לו לבצע פעולה של יצירת קשר עם החברה המפרסמת, ללחוץ על קישור לאתר החברה ובעצם – בסופו של דבר לבחור בחברה הזו כנותנת שירות. 


אודות מחבר המאמר

הילה הדר,

המדריך המלא לקידום אתרים להצלחה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.