אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כללים לשיווק באינטרנט

כל הדרכים מובילות לרומא, אומר השיר המפורסם, ובשיווק הדבר נכון שבעתיים. המטרה היחידה של כל מסע שיווק בכל מדיה, שהיא להגדיל את מכירות והכנסות העסק שלכם. הציפייה להגדלת הרווח הכספי עומדת בבסיס כל שיווק של כל מוצר או שירות. כל הדרכים כשרות לכך כל עוד פועלים לפי החוק. החוק בנושא פרסום ושיווק מאד גמיש, ומאפשר כמעט הכל. כיום הזירה העיקרית לעשיית עסקים היא האינטרנט, ולכן חשוב לדעת כמה כללים בשיווק באינטרנט. הצלחה שיווקית ברשת תלויה בהבנת והפנמת כללים אלה.

טעויות נפוצות בשיווק ברשת

לפני שמתחילים עם כללי "העשה", יש לעמוד על כמה כללי "אל תעשה" שהם נחשבים לטעויות נפוצות בשיווק ברשת.

·         אל תנסה להגיע לכל העולם בקמפיין בודד.

·         אל תנסה לכלול בפרסום שלך את כלל המוצרים או השירותים שלך.

·         אל תתפרש בכל המקומות ללא אבחנה.

·         אל תחשוב שאתה מקורי במה שאתה עושה.

טעויות אלה מובילות לאסונות שיווקיים גדולים, מכיוון ששיווק ברשת אינו דומה לשיווק בחוץ, ויש לו כלים למדוד גם פעולות נקודתיות, שמלמדות אודות הצלחתן או אי הצלחתן, כדי להמשיך הלאה.

כללים בשיווק באינטרנט

הכלל הראשון הוא לדעת, שמה שאתה מנסה לעשות, מנסים לעשות בכל רגע נתון עשרות או מאות חברות אחרות ברשת. לכן, ההמלצה היא לעבוד עם חברת שיווק באינטרנט. הצלחה שיווקית באינטרנט תלויה לא מעט בבחירת חברה מתאימה לצרכים שלכם.

הכלל השני הוא פילוח שוק, והתמקדות בעיקר תוך הזנחת הטפל. לא עוד קמפיינים המכוונים לכלל הגולשים, אלא לפלח צר אך אפקטיבי של צרכנים פוטנציאלים עבורכם, התברגות ברשתות חברתיות ויצירת קורים שמובילים לאתר שלכם מכל מקום.

כלל שלישי הוא לעולם לא להזניח את קידום האתר שלכם בכל הצורות האפשריות.

 


אודות מחבר המאמר

יהב שמר - מאיה ויז'ן

שיווק באינטרנט

בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.