אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיסק און קי ממותג ומעוצב

דיסק און קי או ובשמו העברי זיכרון נייד, מהווה כיום מוצר פרסומי וכלי עבודה יעיל ואפקטיבי כאחד. הדיסק און קי נחשב כמתנה איכותית ויעילה הן לעובדי החברה ולהן ללקוחות וללקוחות פוטנציאלים.

יתרונותיו של הדיסק און קי הדיסק און קי הינו מוצר קטן ונוח המתנייד אתנו לכל מקום. הדיסק און קי הינו USB המתחבר למחשב ומשמש אותנו בשמירת מסמכים חשובים אשר ביכולנו להעביר ממחשב למחשב: טפסים, רשימות, תמונות, מוסיקה, סרטים וכו'.

יתרונותיו של הדיסק און קי הממותג דיסק און קי מעוצב וממותג עם הדפסת לוגו החברה הנו מתנה פרסומי מצוינת. עובדים רבים בחברות גדולות משתמשים היום בדיסק און קי ממותג עם שם חברתם. מלבד השימוש היעל שבו לשמירת המסמכים, מיתוגו עם שם החברה הופך אותם לחלק ממנה. כמובן שמותר לציין שעובדים רבים שמים את הדיסק און קי על מחזיק המפתחות שלהם, אשר מסתובב אתם ממקום למקום וכך הם הופכים לצינור שיווק של החברה.

דיסק און קי מוצר פרסומי להגדלת קהל הלקוחות מי לא ירצה לקבל מתנה ששימושית כל כך כמו דיסק און קי. היום כמעט כל אדם המשתמש במחשב יחזיק גם דיסק און קי. אפילו ילדים לוקחים אותו לבית הספר, לתנועות הנוער ועוד. ולכן דיסק און קי מפלסטיק עם הדפס של לוגו החברה או דיסק און קי המעוצב בצורת לוגו החברה או כל צורה העולה בדמיונכם (דיסק און קי בצורת אופניים, בצורת רופא ועוד)  ו/או אפילו דיסק און קי כרטיס אשראי הנכנס לארנק יהוו מוצר פרסומי יעיל אשר לקוחות ישמחו לקבל , יזכרו ממי קיבלו אותו ובכך יהפוך למוצר פרסומי שיווקי יעל וזול.

בבן ליין דיקרט תוכלו לעצב ולמתג לחברתם דיסק און קי מכל סוג שרק תרצו. ישנם אפילו דיסק און קי מעץ, דיסק און קי מסתובב, דיסק און קי צמיד, מתנה מקסימה לתלמידים. מנהלים רבים אף רוכשים לחברתם זיכרון נייד מעוצב כעט.

רכיבי זיכרון לפני שאסיים, כשנותנים מתנה חשוב שהיא תהיה מתנה מכל הלב, מתנה איכותית. ולכן שנותנים דיסק און קי חשוב שרכיבי הזיכרון הנייד יהיו איכותיים. נהוג לתת היום דיסק און קי עם כמות זיכרון מ 2-8 ג'יגה ביט. שימו לב איזה תוצר הזיכרון: סיני קוראני ועוד. אנו מספקים רכיב זיכרון תוצרת סמסונג. רכיב זיכרון זה נחשב לאיכותי ואמין ואנו אף מעניקים על רכיב זיכרון זה שנתיים אחריות.

בבן ליין דירקט תוכלו לעצב לחברה או לעסק דיסק און קי מעוצב וממותג מפלסטיק או מעץ, זיכרון נייד מסתובב או ממתכת. תוכלו למצוא שם רכיבי זיכרון בגדלים שונים החל מ 1 ג'יגה.   

 


אודות מחבר המאמר

בן לייןדירקט|מוצרי פרסום רוכשים בבן ליין דירקט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.