אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כמה עולה קורס פסיכומטרי ועוד

גם אתם חושבים על מבחן פסיכומטרי? נשמע לכם קשה? חוששים? בואו לקרוא מספר המלצות ומידע על לימודי פסיכומטרי בשנת 2010.

 

צעירים וצעירות רבים פוחדים למשמע המילה "מבחן פסיכומטרי", ידוע לכולם שמשמעות הדבר היא קבלה לאוניברסיטה בתחומים בהם תמיד רצינו לעסוק בהם. על מנת לפזר את הערפל והפחד הלא מוצדקים שקיימים מצירוף המילים מבחני פסיכומטרי, עליכם להבין ולהכיר מקרוב את שלבי המבחן, את מרכיביו ואת חשיבותו מאנשי המקצוע הטובים בארץ בעלי ניסיון של שנים בתחום ההכנה למבחן הפסיכומטרי, לכן אל בדקו מספר בתי ספר וקבעו פגישת הכרות וייעוץ בטרם תיגשו למבחן.

 

הציון במבחן הפסיכומטרי הוא שקלול של הציון בשלושת החלקים המרכזיים בבחינה. הציון הנמוך ביותר אותו ניתן להשיג הוא 200, הגבוהה ביותר הוא 800 , הוא משקף את דירוגו של המועמד מול ציוני הנבחנים האחרים מאז הקמת הבחינה.  

 

תגבור- במהלך קורס הפסיכומטרי ניתנת לכם האפשרות לשעות תגבור לאלה מביניכם המתקשים, בנוסף קורס פסיכומטרי טוב ואיכותי הינו זה אשר יעניק ללומדים בו ליווי אישי בצורת מעקב צמוד של המורה אחר מצבו של כל תלמיד ותלמיד באופן פרטני על מנת לגלות נקודות חולשה ולחזקם לפני שיהיה מאוחר יותר.

 

מועדי פסיכומטרי- הרשמה למבחן פסיכומטרי שונה וגם נפרדת מההרשמה ללימודים במכללות או באוניברסיטאות. ההרשמה לבחינה הפסיכומטרית נעשית דרך המרכז הארצי לבחינות והערכה האחראים על המבחנים הללו. כל אחד או אחת מכם שהוא / היא בעלי תעודת זהות ישראלית יכולים להירשם לבחינה ללא צורך בתעודת בגרות או רישום ללימודים כלשהם במוסד להשכלה גבוהה זה או אחר.

 

כמה עולה קורס פסיכומטרי? טווח המחירים המוצעים לכם בין מוסדות הלימוד השונים נעים בין 4000 שקלים ל- 6000 שקלים בממוצע, לחיילים משוחררים מגיעה הטבה, וגם מקדימי הרשמה יכולים ליהנות מהנחה משמעותית.

 

לסיום: בחרו בקפידה את בית הספר לפסיכומטרי, ערכו סקר מחירים בקשו המלצות מתלמידים אחרים והתייעצו עם גולשים שפורמים המתאימים.

 

אז שיהיה בהצלחה!

 

 


אודות מחבר המאמר

לימוד אנגלית, לימודי שפות, ייעוץ לימודים www.ebeat.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.