אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הדפסת תמונות דיגיטליות בד קנבס

רבים מהאנשים המעוניינים לפתח תמונות, כדי להתבונן בהם באופן פיזי (שלא במחשב או בטבלט) עוברים כיום לקנבס. הדפסת תמונות דיגיטליות על בד קנבס הפכה בזמן האחרון לטרנד מאד מבוקש גם בגלל איכות ההדפסה המדהימה, גם בגלל שניתן לבחור כל גודל שהוא, וגם בגלל המחיר הלא גבוה של הדפסה זו של תמונות דיגיטליות על גבי בד קנבס.

עיצוב לפני ההדפסה

עוד יתרון גדול שיש לעבודה עם הדפסת תמונות דיגיטליות על בד קנבס הוא היכולת לעבד את התמונות לצורה, שתבחרו על גבי המחשב לפני ההדפסה. בנוסף ניתן לעצב באמצעות תמונות קנבס גם אלמנטים לעיצוב הבית כמו: דוגמאות שחוזרות על עצמן, הדפסת קולאז'ים שונים וכדומה. בזמן האחרון ניתן לראות יותר ויותר בתים, שעושים שימוש בהדפסות על בד קנבס כאלמנט עיצובי מוביל בביתם.

הדפסת תמונות דיגיטליות בחלקים

הדפסת תמונות על קנבס ניתנת להיעשות בחלקים. כלומר, ניתן לקחת תמונה אחת ו"לחתוך" אותה לכמה חלקים ולהפריד בין החלקים. ההדפסה נעשית בנפרד וניתן לתלות אותם ברווח בינהם על הקיר. אפקט זה נקרא אפקט משלים, כאשר העין עושה את החיבור בין התמונות השונות ויוצרת במוח תמונה אחת. סוג זה של חלוקת תמונות נהוג כבר שנים באמנות הציור, וניתן לראות במוזיאונים שונים תמונות המחולקות לשלוש או ליותר.

איכות לפני הכל

הדפסת תמונות דיגיטליות על בד קנבס נחשבת להדפסה האיכותית והטובה ביותר בגדלים הללו. הדיו והבד עצמו אינן מכילים חומצות, ולכן הדיו אינו נמרח אלא נדבק בצורה מדוייקת על גבי הבד לפי התכנון של ההדפסה. לאחר ההדפסה מצפים את הבד בלכה מיוחדת, ששומרת על ההדפסה מפני שריטות ולחות, ואתם יכולים להיות בטוחים, כי התמונה שלכם תשאר שם להרבה מאד שנים.


אודות מחבר המאמר

יהב שמר, כותב מאמרים ותוכן, מנהל אתרים.

שיווק באינטרנט

קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.