אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם אימון אישי וקבוצתי הוא כדאי?

 

 

 

 

התשובה לשאלה זו היא חד משמעית – כן. תחשבו על העניין כך: אינכם מבצעים שום פעילות גופנית, אתם מתחילים לעלות במשקל והגוף איננו מעוצב כפי שהיה פעם. יתרה מכך – המטבוליזם מתחיל להיות איטי יותר ויותר ולפתע אתם מוצאים את עצמכם לא רק מלאים יותר אלא גם עייפים יותר, לא חבל?

על מנת שלא להגיע למצב הנ"ל יותר מומלץ להתחיל לבצע פעילות גופנית ואם מדובר על אימון שנעשה בהדרכתו של מאמן אישי, מה טוב. מאמן כושר אישי נחשב למהפכה של ממש בתחום הבריאות כשבניגוד חד לפעילות ספורטיבית שנעשית לבד או לחילופין בחדר כושר, כאן המאמן מגיע עד לביתו של הלקוח, הוא מעורר בו מוטיבציה שחסרה לו ומכניס אותו אל תוך עולם הכושר בצורה הדרגתית ומעולה.

פתרונות נהדרים – אימון קבוצתי

אחת הבעיות המרכזיות לכך שאנשים נמענים מעשיית פעילות גופנית היא לא רק בשל העובדה שאין להם מוטיבציה או כוח ללכת עד לחדר כושר (או לחילופין לבצע את הפעילות הספורטיבית לבד) אלא שגם אם הם רוצים לשכור לעצמם את שירותיו של מאמן כושר כזה או אחר, אין באפשרותם לממן את הדבר.

כיום ניתן ליהנות מאפשרות כלכלית וספורטיבית נהדרת כשעורכים אימון קבוצתי. מדובר לא רק על דבר נהדר מבחינה כלכלית (כאשר התשלום למאמן מתחלק בין חברי הקבוצה) אלא מדובר על אימון מלא באנרגיות, אימון שמצליח לדחוף את כל המתאמנים קדימה. אמנם מדובר על אימון קבוצתי אך המאמן יודע באופן פרטני מה הן המגבלות של כל אחד מחברי הקבוצה, מה הם היעדים שכל אחד מהמשתתפים הציב לעצמו ובכך הוא יוצר הרמוניה של אימון נהדר ועם זאת מתאים לכל אחת ואחד מהמשתתפים.

כמו כן, במידה ומעוניינים, מומלץ מאוד לבקש ייעוץ חדרי כושר מאדם מקצועי כמו: מאמן כושר על מנת שזה יבנה עבור המתאמן חדר כושר שבאמת מתאים לו. הקמת חדרי כושר הוא איננו עסק חובבני ואי אפשר פשוט לגשת אל חנות ספורט ולהתחיל לרכוש מכשירי ספורט באופן שרירותי, אלא לבחור מכשירים שבאמת יכולים להתאים ליכולותיו האישיות של המתאמן ולרצון שלו להתמקד בבניית שרירים במקומות מסוימים בגוף.


אודות מחבר המאמר

ליאת מנדלסון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.