אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טבעות אירוסין – לעצב לבד לבת הזוג את טבעת החלומות

 

 

 

אין דבר מרגש כמו עצת נישואין. ההחלטה בה בן הזוג רוצה לקחת את יחסיו עם בת זוגתו שלב אחד קדימה ולהקים עמה משפחה, ההחלטה לרכוש את הטבעת ובסופו של דבר העצה שהופכת אותם לגוף שלם – משפחה. רגע לפני שנשקע בחלומות ונתהה כיצד תראה החתונה שלכם, עלייך לבחור טבעת אירוסין.

כיצד בעצם ניתן לבחור טבעת אירוסין כשקיים מבחר כל כך גדול ומבלבל? יתרה מכך – כיצד ניתן לבחור טבעת למטרת אירוסין כאשר אתה, כמו גברים רבים, פשוט לא יודע איזה סגנון הוא הכדאי ביותר, מה בת הזוג אוהבת והאם המחיר שמציעים לך הוא המחיר האטרקטיבי וההוגן ביותר? אם השאלות הללו צפות במוחך כמו אצל גברים רבים, הגעת אל המקום הנכון.

האופציה הטובה ביותר – הרכבת טבעות אירוסין מעוצבות

אז כפי שציינו קודם לכן – ניתן למצוא אינסוף סגנונות של טבעות אירוסין מיוחדות ואולי דווקא בשל כך גברים רבים פשוט הולכים לאיבוד מרוב ההיצע הרב שמונח לפניהם. אז מה ניתן לעשות וכיצד ניתן לבחור את הטבעת האידיאלית עבור בת הזוג? ובכן, אחת האופציות הטובות ביותר היא הרכבת טבעת אירוסין באופן אישי לבת הזוג – כך ניתן להתאים את הטבעת בצורה מדויקת לאופייה וטעמה האישי של הכלה לעתיד.

מעבר לעובדה שבן הזוג צריך לעשות "עבודת שטח", כלומר, לברר מהו הסגנון (פחות או יותר) של בת הזוג (הכוונה היא לצבע הזהב המועדף, סגנון עיצוב, העדפה ליהלומים ואם כן איזה או לחילופין העדפה לאבני חן) עליו לחפש אחר בעל מקצוע. חשוב לזכור שמעבר לעובדה שבעל המקצוע מוכרח להיות "בעל אישורים" (כלומר, אדם שיודע לעצב ובעל וותק) המחיר שהוא מציע צריך להיות מחיר שתואם את התקציב עליו החליט מראש בן הזוג.

הסוג האולטימטיבי בטבעות האירוסין

אז נכון, ניתן למצוא סוגי טבעות אירוסין בכל מיני צבעים, גדלים וסגנונות אך רצוי לדעת שקיים סוג אחד אליו נשים רבות מתחברות וסוג זה נחשב כפופולארי גם לאחר מספר שנים. סוג זה נקרא "טבעת אירוסין קלאסית". מדובר על טבעת שתמיד נשארת בצוו האופנה והיא נחשבת אמנם כפשוטה, זולה יותר משאר הטבעות אך עם זאת – עוצרת נשימה ביופייה.


אודות מחבר המאמר

ליאת מנדלסון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.