אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הומאופתיה – לטפל בגוף ובנפש

 

 

 

אם לא יצא לכם עדיין להיות מטופלים בשיטה הזו אז המאמר הזה הוא ממש בשבילכם. שיטת ההומאופתיה נחשבת לאחת השיטות המעניינות, המוצלחות והיעילות ביותר שקיימות כיום. השיטה המוצלחת מבוססת על אחד מחוקי הטבע הבסיסים והמוכרים ביותר והוא: דומה בדומה ירפא, כלומר, מחלה מסוימת צריך לרפא על ידי משהו שדומה לאותה מחלה ולא על ידי אמצעי שנוגד אותה.

האלטרנטיבה בשבילך – שיטת הומאופתיה

שיטת הומאופתיה היא בעצם שיטת רפואה הוליסטית. הדבר אומר שהמטפל נפגש עם המטופל ומאבחן את בעייתו או בעיותיו על ידי הסתכלות כוללת כשהמטפל לוקח בחשבון סימפטומים לא רק של הגוף אלא גם של הנפש. חשוב להבין ששיטת ההומאופתיה היא שיטנה שאיננה מגיעה לטפל אך ורק בגוף אלא מטרתה גם לטפל בנפש במידת הצורך.

שיטת הומאופתיה מאמינה כי במידה ואדם סובל ממחלה כלשהי (ואין זה משנה אם מדובר על כאבי ראש או דלקות אוזניים חוזרות) הסיבה לכך היא פשוטה מאוד: קלקול פנימי אשר מתבטא במחלה החיצונית. ההומאופתיה מאמינה שעל מנת לרפא את החולה יש לעזור לו לתקן את הקלקול הפנימי ממנו הוא סובל ולא רק לטפל "מבחינה שיטחית", כלומר, לטפל בסימפטומים החיצוניים בלבד.

מהו הרמדי?

אנשים שלא מגיעים מעולם ההומאופתיה תוהים לעצמם מהו בעצם הרמדי? הרמדי הוא שם לתרופה שנרקחת עבור מטופל. הרמדי'ס עשויים מחומרים אשר נלקחים מהטבע, כלומר, מעולם החי, מעולם הדומם וכן גם מעולם הצומח. הטיפול ההומאופתי נחשב כיעיל מאוד בבעיות של עיכול, אלרגיות, נשימה, עור, אף, אוזן, גרון, בעיות נפשיות מגוונות, מיגרנות וכן הלאה.

על פי מחקרים שנעשו בנושא נרשמה הצלחה גדולה מאוד של שיטת ההומאופתיה בטיפול אצל ילדים ותינוקות. לפני מספר שנים שיטת ההומאופתיה קיבלה סוף כל סוף הכרה מצד הציבור שמחפש תרופות קבועות, עמוקות ובריאות יותר (כאלו שלא ירפו מחלה אחת אך יזיקו לגוף במקום אחר).


אודות מחבר המאמר

ליאת מנדלסון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.