אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירת ביטוח רפואי לחו"ל

 

ישראלים הנוסעים לחו"ל יכולים בימינו לבחור מבין סוגים רבים של מסלולי ביטוח בריאות. מסלולים אלו שונים זה מזה בהיקפם ובעלויותיהם, לעיתים באופן ניכר, והדבר נכון במיוחד שכשמדובר בתקופת שהייה ארוכה לצרכי לימודים או עבודה, מפני שתשלומי הביטוח מצטברים לכדי סכומים נכבדים. לכן, בטרם הבחירה במסלול ביטוח בריאות לחו"ל מומלץ לערוך סקר שוק בין החברות המובילות בתחום, להשוות מחירים, ולבחור בפוליסה המתאימה ביוצר לתוכניותיכם ולאורח חייכם בניכר. כמו כן, כדאי לברר בפורומים באינטרנט ובמקורות אחרים לגבי טיב השירות המסופק בפועל על ידי החברה המבטחת. אינכם רוצים לעבור חצי עיר על מנת להגיע אל בית המרקחת היחיד שהחברה המבטחת עובדת עימו.

סוגי ביטוח רפואי לחו"ל

כאמור, ביטוח רפואי לחו"ל מוצע בישראל במספר רב של מסלולים, המשתנים לא רק בין הגופים והחברות אלא גם בהתאם למטרות הנסיעה ומשך השהייה. דוגמאות נפוצות הן ביטוחים רפואיים למטרות טיול, לימודים, עסקים ורילוקיישן. לפני בחירה בפוליסת ביטוח כלשהי חשוב לקרוא את כולה, כולל את האותיות הקטנות והנספחים, ולהבין במדויק מה היא מכסה, עד איזה סכום ומהו גובה ההשתתפות העצמית שלכם

באיזה היקף של כיסוי רפואי לבחור

היקפי ביטוחי הבריאות הנדרשים משתנים בין היתר בהתאם למדינה שאליה נוסעים. קיימות מספר מדינות, בעיקר באירופה, שעבורן אין צורך לרכוש בישראל פוליסת ביטוח בריאות מלאה מכיוון שמסופקים בהן שירותי בריאות ציבוריים איכותיים במחיר השווה לכל נפש. לכן, היוצאים למדינות אלו יוכלו להסתפק בביטוח בריאות חלקי. מאידך, ישנן מדינות כמו ארה"ב שבהן עלות הטיפולים והביטוח הרפואי גבוהה ביותר, ולכן רכישת ביטוח בריאות רפואי מקיף מהארץ מהווה אופציה חסכונית ומשתלמת. בתוך כך, חשוב לברר אודות שירותי הרפואה במדינה שאליה אתם מתעתדים לנסוע, באמצעות האינטרנט או התייעצות עם אנשים המתגוררים בארץ זו באמצעות פורום ישראלים בחו"ל למשל. יש לציין כי שיקול מרכזי נוסף בבחירת היקף הכיסוי, הוא פעילויות ומצבים רפואיים שאינם כלולים בפוליסת הביטוח הבסיסית לחו"ל, כדוגמת מחלה כרונית או ספורט אתגרי. במקרים אלו מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח נרחבת.


אודות מחבר המאמר

מוגש מטעם דיויד שילד - ביטוח בריאות לישראלים בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.