אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איתור נזילות – לכל שאלה יש תשובה

 חיים ממושב רישפון שבשרון מספר כי לפני שנה בנה וילה חדשה ויקרה. מאחד הצינורות העוברים בחדר העבודה התגלתה נזילה. איך אוכל לאתר את הנזילה בלי לשבור ולהרוס קירות רבים בבית החדש?

 תשובה: באמצעות מצלמה תרמית אפשר לאתר במדויק את מקור הנזילה בלי לשבור קירות רבים. אינסטלאטורים רבים מצוידים במצלמה תרמית המאתרת את מקום הנזילה באמצעות גלי חום, מומלץ לך לפנות אליהם. בדרך אגב כדאי לך לדעת כי בדירה חדשה חלה אחריות של הקבלן על תיקון ליקויי בניה בתחומים שונים וגם בתחום הנזילות. מומלץ לך להזמין בדיקת בדק בית לאיתור ליקויי בניה. באמצעות חוות הדעת המצורפת לבדיקה, תוכל לדרוש מהקבלן את תיקון הלקויים.

חיים מתל אביב מספר כי הוא עומד לחתום על חוזה לקניית דירה מיד שנייה. התעורר בי החשד כי בדירה יש נזילות ובעל הדירה מסתיר אותם באמצעות צביעת הדירה. כיצד אוכל לאמת את חששותיי?

תשובה: ביקורת מבנים היא בדיקה הנדסית המאתרת ליקויי בניה  ואיתור נזילות. בסיום הבדיקה תקבל חוות דעת מקצועית המפרטת ליקויי בניה בתחומים שונים בדירה וגם בתחום הנזילות. כדאי לדעת כי בעיות רטיבות מורידות את ערך הדירה. אל תקנה דירה ללא בדיקת בדק בית או ביקורת מבנים. פעמים רבות לאחר שתקבל את תוצאות הבדיקה, לא יהיה לך כדאי לקנות את הדירה או שתוכל להוריד את המחיר בשל ליקויי בניה שהתגלו בדירה.

 שאלה: יש לי קיר פנימי רטוב. איך אוטמים אותו?

 תשובה: קיר רטוב מאותת על ליקויי בניה שבגינן מגיעים המים ומרטיבים את הקיר. לפני שאתה אוטם את הקיר עליך לאתר במדויק את הסיבות ואת המקור של הנזילות. בדיקת בדק בית מקצועית תסייע לך לאתר ליקויי בניה.

שאלה: בחורף האחרון חיממנו שעות רבות את הבית באמצעי חימום שונים, אך הבית לא היה חם כמו תמיד. מה יכולה להיות הסיבה לכך?

תשובה: בעיות בבידוד יכולת להיגרם גם מבעיות רטיבות כתוצאה מנזילות בצנרת ועוד.  כדי לאתר את הבעיה ולפתור אותה ביסודיות מומלץ להזמין איש מקצוע מומחה. אנו ממליצים לפנות אל חברה המבצעת בדיקת בדק בית או ביקורת מבנים לאיתור ליקויי בניה. בדיקת בדק בית זוהי בדיקה הנדסית מקצועית המאתרת את הליקויים ומציעה דרכים לפתרונם.

דינה מפתח תקווה מספרת כי לאחרונה ביצעה שיפוץ רציני בביתה. לאחר השיפוץ, מספרת דינה, התגלו סימני רטיבות בקירות. מה עליי לעשות?

 תשובה: שיפוצניקים רבים אינם מודעים לתקנות הבניה המחמירות ולעתים הם גם פוגעים בתשתיות בצנרת ועוד וגורמים לנזילות היוצרות רטיבות. את יכולה לתבוע את הקבלן ולדרוש ממנו את תיקון הליקויים. הזמיני בדיקת בדק בית לאיתור ליקויי בניה, ובאמצעות חוות הדעת המצורפת תנהלי מו"מ עם הקבלן על אותו התיקונים.

 

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

נטלי אלוני שלום לכולם, ברצוני לשתף אותכם בתחביבים שלי שהם: ספורט, צילום אירועים, טיולים וריגושים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.