אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לאנשים שרוצים לעשות כסף אבל לא יודעים מאיפה להתחיל - עבודה בקנדה !!

עבודה בקנדה היא ללא ספק אחת הבחירות הנכונות ביותר שאפשר לעשות!!! כמובן כשמדובר בעבודה בונקובר! הרבה פעמים אנשים נוטים לחשוב שעבודה בקנדה אפשר לחפש ממש בדקה התשעים, כלומר ממש לקראת דצמבר... אבל כאן הטעות הגדולה של כולנו! עבודה בקנדה ובמיוחד במקום כמו ונקובר יש לחפש מספיק זמן מראש. וב"מספיק זמן מראש" הכוונה היא לחפש עבודה בונקובר כבר בחודש יולי. הרי במידה וחיפשת עבודה בקנדה ייקח זמן עד שתיסגרו על חברה מסוימת לכן חשוב מאוד להתחיל את החיפוש חודש לפני כדי שיהיה מספיק מרווח זמן לבחור את החברה המתאימה לכם. תרשו לי להציג אותנו- חברת MINERALS 

עבודה בקנדה באופן חוקי:

חשוב מאוד לשים לב עוד לפני ההגעה לקנדה עם איזה חברה בחרתם לעבוד. יש מגוון רחב של חברות ומגוון של עבודות בקנדה ובפרט עבודות בונקובר. מה שמיוחד בחברה שלנו היא שאנחנו דואגים לכם עוד מהארץ לאישור עבודה!!!! כן, כן אנחנו מספקים אישורי עבודה לכל אחד מהעובדים שלנו שמגיעים ל עבודה בקנדה . חשוב מאוד להבין שניתן לעבוד בקנדה כולה באופן לא חוקי אך זה אומר לקחת סיכון מאוד גדול שבו תמצאו את עצמכם מהר מאוד בדרך חזרה הביתה, אחרי שמשטרת ההגירה תפסה אתכם, עם הזנב בין הרגליים. אז למה לא ללכת ולחפש מלכתחילה עבודה חוקית בונקובר כשיש אחת כזו! החברה שלנו עובדת כבר 5 שנים בונקובר ככה שאנחנו בקשרים אדוקים עם משרדי ההגירה בקנדה ובעיר וכך הם מספקים לנו אשרות עבדה בקנדה כולה אך בעיקר אשרות עבודה לונקובר. איך קורה התהליך? כבר מהארץ הנציג שלנו - שאיתו תיפגשו יקח מכם את צילומי הדרכון שלכם ויעביר אותו אל עורך הדין שלנו שמטפל בזה בקנדה. תוך שלושה שבעות אנחנו מקבלים חזרה את כלל המשמכים שעליכם להיכנס איתם לקנדה בכדי לקבל את אישור ה עבודה בונקובר עוד בכניסה למדינה. מש שזה אומר שעוד בכניסה לונקובר תוכלו לההיכנס ללא חשש עם ערימת המסמכים ולומר שחר על גבי לבן שבאתם במטרה לעבוד בונקובר!

עבודה בקנדה - אז איפה מוכרים...

במידה ובחרתם בעבודה בקנדה חשוב מאוד להבין שהדבר החשוב ביותר הוא לא העיר בה בחרתם לעבוד אלא הקניון שבו אתם ממוקמים והמיקום של העגלה שלכם בשטח הקניון!!! ולמה?!- אתם יכולם לעבוד בניו יורק אבל זה לא באמת משנה אם אתם נמצאים בקניון קצת בפאתי העיר, או שזה לא באמת משנה אם באותו קניון בו אתם עובדים יש עוד עגלות של ישראלים.. זה מוריד לכם את אחוזי ההצלחה פי כמה. אנחו עובדים בונקובר באחד הקניונים היותר מטורפים!!! בונקובר ישנו קניון ענק שנקראMetropolice at Metrotown מדובר בקניון מטורף עם חנויות ענק שמאפשרות לכל הלקוחות להינות ממבצעים וזה מה שכול כך מושך את האוכלוסיה המקומית ותיירים שמגיעים לעבור דווקא בקניון הזה! אתם פשוט הופכים לחלק משלל החנויות המבוקשות ביותר ומעבר לזה החשוב ביותר הוא אתם היחידים בקניות שיכולים לגשת לעוברים ושבים ולעצור אותם. זה פער מאוד גדול מהסיבה הפשוט שבעבטדה בקנדה במיוחד בקניון יש לפחות עוד כמה עגלות לפניכים שמנסים לעצור את העוברים, ברגע שאתם הופכים להיות חלק מההמון שעובדת בשיטת העגלות, לרוב אתם מקבלים סירוב על הסף! אצלנו בחברת MINERALS תהיו היחידים בקניונים שעובדים בשיטה הזו ולכן העבודה בונקובר הופכת להרבה יותר אטרקטיבית.

עבודה בקנדה - תנאים:

ברגע שבחרתם לעבוד בקנדה איתנו תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות!!! אנחנו גאים להשוויץ בתנאים הטובים ביותר בכול מה שקשור בעבודה בונקובר. מלבד לכך שאנחנו מספקים אישור עבודה, אנחנו אחריאיים על הצרכים האישיים שלכם מהרגע הראשון בו אתם נוחתים. כבר בשדה יחכה לכם נציג החברה ויאסוף אתכם אל הבתים. כל דירה מאכלסת שלושה אנשים- חדר זוגי וחדר לאדם בודד, דירות חדשות ומשופצות עם טלויזית LCD די.וי.די, אינטרנט, מחשב, מזגן, גז, תנור, מיקרוגל, חדרי שינה מפוארים ועוד. לכול חמישה אנשים יש רכב שניתן להשתמש בו גם בימי החופש לצרכים האישיים שלכם! ובכל מה שקשור למשכורות תרוויחו בין 20-30 אחוזים מכל המכירות היומיות שלכם. אז מי אמר שבאתם רק לעבוד בונקובר! מידי חודש צפו לאירוע החודשי שבו אנחנו מפנקים את העובדים שלנו באטרקציות כמו: לונה פארקים, הופעות, מסעדות, באולינג, קירות טיפוס וכולי.. נעשה הכול כדי שתרגיו בבית וכדי שהעבודה בקנדה תהיה גם חוויה!

ולסיכום...

אז בשורה התחתונה, כול אחד מאיתנו יכול להישאר בארץ ולמצוא איזו עבודה ממוצעת או סתם עבודה מועדפת אחרי השירות הצבאי שלו, אבל למה?! הרי יש לכם הצעות ל עבודה בקנדה שעולות מעל המצופה מכל הבחינות!- חוקיות, תנאים, יחס אישי, משכורות, הכשרה, חוויה... אז למה אתם מחכים?! אנחנו כאן מחכים לכם בונקובר! ברוכה הבאה למשפחת MINERAL!


אודות מחבר המאמר

חברת Best Job מתמחה במתן מענה ופתרונות תעסוקה ב עבודה בחו"ל . 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.