אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה ריהוט גן מעץ?

עבור אנשים רבים, ריהוט גן זה אך ורק מעץ, שום חומר אחר אינו מתקבל על הדעת. כמובן שזה לא נכון עבור כולם. יש לריהוט גן מעץ מספר יתרונות על פני ריהוט מתכת, במבוק או כל חומר פופולרי אחר המשמש לשולחנות וכיסאות מחוץ לבית. העץ יפה, עמיד ומשתלב באופן טבעי לסביבה, מחזיק זמן רב, והוא קל יחסית לתחזוקה.

רהיטי עץ הפכו מאוד אטרקטיביים בשנים האחרונות. בגלל שיש כל כך הרבה סוגים שונים של עץ, אנשים יכולים לבחור מתוך מגוון של צבעים וסוגים. אנשים יכולים גם לבחור לצבוע את ריהוט הגן מעץ שהם בחרו. התאמה אישית של המוצר עושה את זה אפשרי עבור אנשים על מנת שיוכלו לקבל בדיוק את המראה שהם חותרים אליו. ישנם גם מספר גדול של סגנונות ריהוט גן מעץ, נותן הזדמנות לאנשים למצוא משהו שמתאים להם והחלל חיצוני שלהם. הריהוט באופן כללי, חיצוני, כאשר מיוצר או בנוי היטב, יכול להיות מאוד יפה ונוח. בנוסף ריהוט העץ משמש כנווה מדבר מרגיע לבעלי הבתים

עמידות ריהוט גן מעץ

רהיטים מעץ נוטים להיות עמידים מאוד. זה מאוד חשוב עבור רהיטים שהולכים להיות ממוקמים מחוץ לבית. רהיטי גן  יצטרכו לעמוד בגשם, רוח, שלג (תלוי באיזה אזור גאוגרפי אתם גרים) ואור שמש. אם העץ אינו מוגן כראוי, אז הוא יכול לקבל סדקים, להכווץ או להירקב. לכן, למרות שיש לריהוט העץ עמידות טבעית, הוא עדיין דורש טיפול טוב ומושכל על מנת שתוכלו לשמור עליו בגינתכם לאורך שנים.

אורך החיים של ריהוט גן מעץ

ריהוט גן מעץ משתלב באופן טבעי לסביבה, כאשר בעל בית לוקח על עצמו לטפל ברהיטי העץ ומתחזק אותם כמו שצריך, ובמידה והרהיט עשוי מעץ קשה, מוצק ואיכות, זה מעלה את אורך החיים של המוצר בכמה שנים טובות. רהיט עץ שהוא בעצם מבנה יהיה ניתן להעביר מדור אחד למשנו במידה ועץ מתוחזק כמו שצריך – כל חצי שנה למרוח לכה ולשמן את העץ. הסיבה שרבים מהרהיטים של היום מחזיקים רק כמה שנים היא משום שהרבה מהם עשויים מחומרים זולים ונחותים, כמו שבב או דיקט. רהיטי העץ שעשויים מחומרים אלו יחזיקו לזמן קצר ולאחר מכן יצטרכו להיות מושלכים. במידה ומדובר בעץ איכותי כמו אורן הוא יחזיק לשנים רבות.

שמירה ותחזוקה של ריהוט גן מעץ

רהיטי עץ קלים יחסית לתחזוקה. יש צורך לנקות את העץ על בסיס קבוע ואולי למרוח לכה, הכל תלוי כמובן באקלים בו נמצא הרהיט. שים לב, לא כל ריהוט גן העשוי עץ, למשל טיק, צריך להיות בלכה. גימור עץ או מריחה בלכה עושה למעשה מעין מגן ויהיה צורך במקרים מסוימים, תלוי איזה סוג של עץ הריהוט למצוא דרך אחרת לשמור עליו ואולי אף לצבוע אותו מחדש. רהיטי עץ כמו נדנדה לגינה עם גגון מכוסים ושאינם חשופים לקרני השמש לאורך כל היום כאשר אינם בשימוש היא דרך יעילה וקלה כדי לשמור ריהוט הגן.

לסיכום אם חשבתם לקנות ריהוט גן ממתכת או מפלסטיק תחשבו פעמיים כי אין כמו עץ, ריהוט גן מעץ הוא גם נעים למראה, עמידה, קל לתחזוקה ומשתלב היטב עם סביבות


אודות מחבר המאמר

אריאל פרץ מייסד אתר כוכב הגינה, אתר מוביל בתחום ריהוט גן ומוצרי גינה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.