אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הכרויות באינטרנט – דברים שחשוב להכיר לפני שמתחילים

גם אם אתם שחקנים וותיקים בסצינת ההיכרויות, וגם אם כל סופ"ש אתם יוצאים לפאב השכונתי וחוזרים עם לא פחות מעשרה מספרי טלפון, אין ספק שהעולם של הכרויות באינטרנט הוא זירת חדשה ולא מוכרת עבור כל אחד, וצריך להכיר את חוקי המשחק שלה לפני שמתחילים. להיכרויות אונליין יש לא מעט יתרונות, ובשביל ליהנות מהם כדאי להבין מספר דברים.

להכיר את המקום בו אתם מכירים

אתרי הכרויות באינטרנט נבנים תוך הבנה כי המשתמשים שלהם באים מכל מיני עולמות ומרקעים שונים בהבנת המחשב, ולכן אלה נבנים תוך חשיבה ארכיטקטונית המציבה את חווית הגולש בראש סדר העדיפויות. כך שכל אחד יכול להשתמש ולנווט בקלות ובנוחות ברחבי האתר וליהנות מכולו ומכל היתרונות והאפשרויות שבו. אך בשביל למקסם את הפוטנציאל שלכם להכיר בני זוג, חשוב שתכירו את האתר על בוריו, על כלל הפונקציות שבו ועל אפשרויות החיפוש והסינון השונות. ככל שתקפידו להשתמש בכלים שניתנו לכם יותר טוב, כך הסיכוי למצוא בן זוג מתאים יגדל בהתאם.

בואו בראש פתוח

כשמתחילים להשתמש בשירותי הכרויות אונליין, חשוב להניח בצד את הסטיגמות ששמעתם על האתרים ועל כמה המשתמשים בהם הם נואשים, לכבות את האופי הפולני לזמן מה ולנסות ולחוות את האתר בראש פתוח ובאופטימיות רבה. ביום יום קשה מאוד להגדיל את מעגיל החברים הרגיל והמוכר, ובשביל למצוא את אהבת חייכם בין הכרטיסים השונים צריכים סבלנות, פתיחות ורצון לנסות, לפגוש ולהכיר.

להיות יצירתיים ואמינים במידה אחת

כמו בראיונות עבודה, גם כאן הכרטיס שלכם מתמודד על עיני הגולש לצד אלפי כרטיסים נוספים. לכן דרוש לכם כרטיס יצירתי ואטרקטיבי שמושך את עיני המתבונן באמצעות תמונות כובשות ותוכן איכותי שיפרט בצורה קולעת ועניינית (והומוריסטית לא תזיק) מי אתם ואחר מה אתם מחפשים.

גלישה אקטיבית

אחת החולות הרעות של גולשים באתרי הכרויות באינטרנט, היא פאסיביות מוגזמת בציפייה כי מישהו יפנה אליכם, ורק עוד כמה ימים התיבה שלכם תתמלא בהודעות וסיני התעניינות. בעוד שהדבר לא מופרך, והאנשים המתאימים יפנו אליכם בשלב כזה או אחר, הצעד הטוב ביותר שתוכלו לנקוט בו יהיה להיות משתמשים אקטיביים. גלשו באתר, בצעו חיפושים כל פעם מחדש, אל תחששו לפנות אפילו למישהו שנראה לכם לא יהיה מעוניין ובמהרה תופתעו לגלות כמה דייטים יכולים להיות מהנים וכיצד הזוגיות תגיע אליכם במהירות טיסה. 

 


אודות מחבר המאמר

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.