אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אטרקציות במרכז המתאימים לימי גיבוש לעובדים

 

הרבה מעבידים אוהבים לצ'פר את העובדים המסורים שלהם בימי גיבוש מעניינים ומהנים. ימי גיבוש אלה יכולים להיות סיורים, הרצאות וארוחת צהריים משותפת. ישנן מגוון של אטרקציות במרכז המיועדות למטרות אלה. סיור ביפו, במוזיאון האצ"ל בליווי מדריך. טיול בשכונות תל אביביות מעניינות כמו למשל נווה צדק, טיול בטיילת לאורך החוף. טיול בשוק הפשפשים ובפארקים מדהימים כמו גנים בוטניים הנמצאים במתחם הפארק כמו למשל בבית יהושוע יוכלו להלהיב כל אחד מהעובדים והמנהלים. ישנן ימי גיבוש עד שעות הערב המאוחרות הכוללים סיורים מודרכים והסברים על העיר תל אביב יפו.

 בקיץ ימי גיבוש במרכז בשעות אחה"צ

 אף אחד מאתנו אינו אוהב את השמש בקופחת של הקיץ, לכן ניתן לערוך ימי גיבוש ואטרקציות מתאימות בשעות אחה"צ והערב, על מנת ליהנות ממגוון אטרקציות במרכז. תוכלו לאחר הסיור להיות בהצגה מעניינת ולאחר מכן לסיים במסעדת דגים בעיר יפו המדהימה שבנמל ישנן מגוון של מסעדות דגים מדהימות ממש על קו הים. כדאי כי וועד העובדים יחשוב על מגוון אטרקציות במרכז כך שהעובדים אף יוכלו לבחור אילו מהן יכולים לעניין אותם. אם אתם מעוניינים לערוך ערב גיבוש מיוחד תוכלו למצוא בתל אביב בדיוק את מגוון האטרקציות המתאימות לבילוי לילי בעיר עם כל העובדים. ערב גיבוש יכול להיערך כפיקניק על החוף שאין תקופה יפה יותר מהקיץ לערוך ערב גיבוש מהנה במיוחד. בערב גיבוש ניתן לכלול בו מוסיקה וריקודים או אפילו להקה מסוימת שתזמינו על מנת להנעים את הערב לעובדים.

סדנאות מיוחדות באטרקציות בערב גיבוש

 אין ספק כי ישנן המון אטרקציות במרכז תוכלו למשל לשכור את אחד האולמות של בתי המלון היפים בתל אביב ולהזמין מרצה שירצה על גרפולוגיה, שזו תהיה ללא ספק הרצאה מרתקת לכל העובדים או סדנאות כמו בישול, סדנת קוקטיילים שיהיה בה הרבה מאוד הומור. ניתן לשלב הופעה וריקודים בערבי גיבוש אלה. אין ספק כי האטרקציות ה רבות ומה שעליכם לעשות זה רק לבחור אותן על מנת לעבור ערב בלתי נשכח לכם ולעובדים המסורים שלכם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  .

 


אודות מחבר המאמר

 אטרקציות במרכז

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.