אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אחסון ואחסנת רהיטים - חברה מומלצת לאיחסון ריהוט

לא יודעים היכן כדאי לאחסן את החפצים שלכם? מחפשים המלצה על מחסן?

מה כדאי לבדוק לפני שנכנסים למחסן?,ובכן הבדיקה הכי טובה, המומלצת ביותר לבדיקה היא נוכחות במקום.

כשם שלא תשכירו דירה בלי להגיע למקום כך לא תשכירו מחסן בלי להגיע למחסנים עצמם, לא כדאי לדעת שטעיתם דוקא ביום ההובלה זה יהיה כבר מאוחר ולא תמיד יש אופציה במקום אחר ללא הזמנה, מה גם שעלויות ההובלה יקרים יותר לעוד נקודה והסבלים חסרי סבלנות להתחיל לחפש מחסן אחר.

כשבאים למחסן יש להסתכל על נקיון המקום גם מבפנים וגם מבחוץ בטלפון אי אפשר לאמת זאת נכון שבתמונות הכל נראה יפה ובאתר האינטרנט זה נראה ממש טוב אבל מה עם הדברים שהם לא רוצים שתראו? אולי התמונות כבר לא רלונטיות? או לא אמיתיות? ,חבל על עוגמת הנפש.

יש לשאול על סידורי הביטחון והאבטחה ולא להסתמך על הבטחות , ה ריהוט והחפצים שלכם חשובים מידי מכדי לקחת סיכון.

לבדוק שהמקום עומד בתקני מכבי האש ויש לעסק רשיון, ביטוח על הציוד והתכולה, ואישורי תקינות אחרת אין באמת שיקול האם לאחסן שם.

לדבר עם המוכר לחוש את הידע שלו את ההבנה לשים לב שהוא לא מורח אותכם עם תאורים סוביקטיבים אלא דברים קונקרטים, נתונים אמיתיים.כגון מה שעות הפתיחה של המחסנים, מה קורה שנגמרת תקופת האיחסון? מה קורה שיוצאים? תראו את הרצינות, את ההתיחסות אליכם,איך הוא מתיחס ללקוחות שכבר נכנסו למחסן, האם תקבלו את אותו השרות ללקוח שכבר נמצא במחסן כמו ללקוח עתידי?

אל תתפשרו בשום אופן על אחסנת ריהוט חפצים במחסן ללא תקרת בטון, מחסן ללא בידוד = הציוד נהרס בחום כבד. במיוחד בקיץ הישראלי הרהיטים מתקלפים מוצרי חשמל ניזוקים בצורה בלתי הפיכה,ציורים נמרחים או נוזלים,פלסטיק מתנפח, תמונות בלות ודהות, מוצרים לתנוקות מזיעים ומפרישים חומרים הרעילים ומזיקים במגע בפה וכו'

ישנם חברות חדשות בענף להם אין מספיק ידע או נסיון בתחום כמו כן אין יציבות כלכלית והם בעלי סיכון גבוה לכן יש לבדוק המלצות ומוניטין לפני שאתם מחליטים בכל אופן הטעות של הרבה אנשים היא שישר שואלים כמה זה עולה ובטוחים שכבר הבינו את התחום במהירות למעשה בכל עסק צריך להשוות גם את המוצר עצמו ולא רק את המחיר הרי מגוחך שמישהו יקנה מכונית רק בגלל שהיא יותר זולה מבלי שישאל על איזו מכונית מדובר...

ישנם שני סוגי אחסנה: יש אחסנה בהאנגר או במחסן גדול ויש אחסנה בחדר פרטי עם מנעול משלך בדיסקרטיות ובביטחון. כדי לודא שמירה מקסימלאית על ה רהיטים יש לודא שהחדר נעול וסגור עד התקרב אם הוא ללא תקרה אין טעם לעובדה שהוא נעול!

חברת איחסון כל מזמינה אתכם להתרשם מהמחסנים שלנו יש לנו שלושה סניפים בראשון לציון בגדרה ובנתב"ג

אנו משוכנעים שתבואו תבינו

 


אודות מחבר המאמר

חברת איחסון כל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.