אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיסות לניו יורק

ניו יורק בעיני תיירים רבים היא מנהטן והרחובות השכנות, בעוד ניו יורק היא מדינה גדולה עם תושבים רבים. אמנם מרבית המבקרים מגיעים כדי לטייל במנהטן וביתר הרחובות אבל יש המרחיבים את אזורי הטיולים שהם ביתר המדינה.מספר פעמים בשבוע יוצאות טיסות לניו יורק משדה התעופה של ישראל. הרוב הטיסות נוחתות בשדה התעופה ג'ף קנדי. המרחק למרכז ניו יורק (מנהטן) קצר והתחבורה הציבורית, בעיקר רכבות תחתיות, מסודרת וניתן להשתמש בה 24/7 ברציפות.רוב התיירים הנוסעים למזרח ארצות הברית מגיעים בטיסות לניו יורק מטיילים ברחובות המפורסמים שלה ומשם ממשיכים למדינות נוספות בארצות הברית. בתקופת חגי ישראל, ראש השנה ופסח ובחופש הגדול יוצאות הטיסות לניו יורק בתפוסה מלאה בעיקר עם נוסעים המגיעים לניו יורק לביקור משפחות. יש גם תיירים המגיעים לניו יורק כדי לבקר במקומות ובאתרים הנמצאים בתחומה.חברות תעופה רבות  ממריאות  מישראל לניו יורק. כל אחד יכול לבחור לעצמו את החברה בה הוא מעוניין לטוס. רוב הישראלים, במיוחד שומרי המסורת והחרדים, בוחרים לטוס בחברת התעופה הלאומית של ישראל בעיקר בגלל מערכת הביטחון וכשרותו של המזון המוגש בטיסות לניו יורק.הטיסות לניו יורק ארוכות ונמשכות כעשר שעות. ישנן אפשרות להוזיל ולהקל את הטיסה בטיסה עם חניית ביניים באירופה. הטיסה לאירופה קצרה יחסית, כארבע שעות, והנחיתה בשדה תעופה באירופה מאפשר מנוחה וצבירת כוחות להמשך הטיסה לניו יורק.המגיעים בטיסות לניו יורק יכולים להתרשם כבר מרחוק מנוף מרהיב של הבניינים הגבוהים, גורדי השחקים, פסל החירות עם האישה והלפיד והמבנה הכללי של העיר.לישראלים המבקרים במנהטן וברחובות הסמוכים קל למצוא מסעדות כשרות. ישראלים רבים שבחרו לעבור לניו יורק ולקבוע את מושבם במקום באופן קבוע פתחו מסעדות עם מאכלים ישראליים כמו פאלפל, חומוסייה ושוארמה.

 

טיולים לארצות הברית

 

ארצות הברית היא אחד היעדים המבוקשים, במשך כל השנה, לביקור של מיליוני תיירים מכל העולם ובכלל זה מישראל.ישנם מספר סוגים של אנשים היוצאים לטיולים בארצות הברית, מהתייר הבודד קבוצות וטיולים מאורגנים. גיל התייר קובע לעיתים את סוג הטיולים בארצות הברית. צעירים מסיימי תיכון או צבא יוצאים כתרמילאים ועושים טיולים לארצות הברית לאורכה ולרוחבה באמצעות תחבורה ציבורית, מכוניות ומטוסי פנים.רבים מבין אלו שעושים טיולים בארצות הברית בוחרים לשכור רכב ולנוע בהתאם לתוכנית מובנית מראש. יש גם את האנשים הבוחרים להגיע לטיולים בארצות הברית במסגרת טיולים מאורגנים.משרדי הנסיעות מציעים שלל תוכניות וחבילות לטיולים מאורגנים לתקופה של שלושה שבועות בממוצע שבהן מבקרים התיירים במקומות רבים. לקבוצה מוצמד אוטובוס לאורך כל הטיול עם מדריך ישראלי, מתמחה בארצות הברית וכל הצרכים של חברי הקבוצה מסופקים על ידי חברת הנסיעות האחראית על הטיול.גודלה של יבשת אמריקה הוא גדול כל כך שאי אפשר למצות מדינות רבות אלא עם מגיעים לטיולים בארצות הברית מספר פעמים.יש גם את התייר המגיע לביקור משפחתי ומשלב טיולים בארצות הברית. ישראלים רבים שחיים בארצות הברית זמן רב פתחו חברות טיולים ליום או למספר ימים אליהם מתלווה מדריך דובר עברית (לרוב ישראלי) שמסביר על המקומות והאתרים בהם מבקרת הקבוצה.בכל הטיולים בארצות הברית משלבים ביקור באתרים המפורסמים כמו בנין האו"ם, מקום נפילת התאומים, ששופץ ובמקום הוקמו אתרי הנצחה לזכר הנופלים, הסנטרל פארק ועוד. ניו יורק הבנויה מחמישה רבעים שכל אחד מעניין בפני עצמו. בכל אחד מהם חיים למעלה ממיליון תושבים ובסך הכל העיר מכילה כ-8 מיליון תושבים.


אודות מחבר המאמר

אבנר, חובב טיולים וכתיבה יצירתית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.