אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

זיפות גגות - יתרונות וחסרונות

לצערינו כבר כמה וכמה שנים אנחנו חווים חורפים יבשים למדי, ושכחנו מה זה גשמים אמיתיים . רבים מקבלני האיטום בארץ חוו ירידה חדה בלקוחות המחפשים את שירותם. אך החורף האחרון הפתיע רבים מאיתנו בגשמי הברכה הרבים, אך זו לא הייתה ההפתעה היחידה שצפתה לבעלי בתים פרטיים ודיירי בתים משותפים, שכמו בוקר אחד וגילו כתמי רטיבות, נזילות ונזקי המים רבים. פתאום רבים מאיתנו נוכחו לדעת כי הגג שלהם אינו אטום כמו שהם חשבו וקיוו, ויש צורך באיטום חוזר באופן מיידי. אך האם אתם יודעים מהן השיטות הנפוצות באיטום גגות? ישנן כמה שיטות איטום נפוצות היום - איטום ביריעות ביטומניות, איטום בחומרים אקריליים, איטום ביריעות PVC, ואחרון חביב, איטום בזפת או במילים אחרות זיפות. כאן נדון בשיטה הותיקה ביותר לאיטום - זיפות גגות בעזרת זפת חם. זיפות גגות ואיטום גגות ביריעות ביטומניות הן השיטות הפופלריות ביותר לאיטום גגות בישראל כיום. בתהלך הזיפות, מורחים את הזפת החם על כל שטח הגג בשכבה אחת או כמה שכבות (לפי מצב הגג). הזפת החם נכנס לכל החריצים הקיימים בגג ואוטם את הגג בצורה מאוג יעילה.מה הם היתרונות והחסרונות של תהליך הזיפות?היתרון הברור הינו בעלות התהליך. זיפות גגות הינו התהליך הזול ביותר לאיטום גגות. לאור המצב הכלכלי זהו יתרון חשוב ביותר, הגורם לבעלי בתים רבים לבחור דווקא בו כפתרון לבעיית האיטום שלהם.לתהליך ישנם גם כמה חסרונות:- מבחינת קבלן האיטום זיפות גג הינו תהליך מורכב ואף מסוכן, הכולל עבודה עם זפת בטמפרטרה גבוהה מאוד.- זיפות הגג אינו מסתיים רק במריחת זפת על משטח הגג, על מנת למנוע את התחממות הגג בימי הקיץ יש לבצע גם סיוד (הלבנת הגג בסיד).- לא ניתן לאטום גגות עם שיפועים ע"י זיפות- על מנת לבצע איטום בצורה יעילה לפעמים יש לחזור על התהליך מספר פעמים.- זיפות הינו תהליך שיש לחזור אליו מדי כמה שנים על מנת לשמור על יעילות האיטום- אסור לשכוח כי יש להתאים את שיטת האיטום הקיים כרגע על הגג שלכם. זיפות יתאים רק לאיטום גג שבעבר אטמו אותו בצורה זהה. 


אודות מחבר המאמר

נטו זיפות ואיטום - איטום גגות בכל חלקי הארץ בשיטות מתקדמות ובמחירים ללא תחרות. אם אתם זקוקים לאיטום גג או עבודת בטקל ושיפועים מקבלן איטום מומחה, התקשרו היום ל-052-6779539

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.