אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים שימושיים לתחזוקת מדיח כלים

1. יש לשטוף את רוב או את כל אוכל מהכלים שלך לפני ששמים אותם במדיח הכלים. השתמש במים חמים בלבד, ללא סבון, בזמן השטיפה. זה יגרום לאפקט של הסבון במדיח הכלים שלך ולהשאיר את סימן על הכלים שלך. אל תשאיר את שאריות האוכל על הצלחות שלך, שאריות אוכל שבדרך כלל מסיימות את דרכם בסתימת צינור משאבת ניקוז, וזרועות התזה. ואז אתה תצטרך לטכנאי לתיקון!

 2. אל תעמיסו את המדיח! להשאיר קצת מקום כך שהמים מזרועות ההתזה יכולים להגיע לכל הכלים.

 3. אל תשים את פריטים גדולים וגבוהים במדיח כלים. שטוף את הפריטים האלה בכיור ביד. (הדרך המיושנת). פריטים גדולים כמו סירים, מחבתות ומחבתות חוסמים את המים. פריטים גבוהים יכולים לחסום את זרועות התזה מסיבוב.

 4. אם למכונה שלך יש בסיס מוגבה שמחובר לזרוע ההתזה התחתונה, כדי להיות בטוח שלא יכסה את הפתח במרכז המדף התחתון. פתח זה צריך להיות חשוף כך שהבסיס יכול לצוץ ולנקות את המדף העליון. אם יש לך צלחת מכסה תחום זה או אפילו נשען עליו, המדף העליון לא יקבל ניקוי כמו שצריך.

 5. אל תשתמש יותר מדי בחומר ניקוי למדיח הכלים. "יותר זה  לא יותר טוב!" אני מציע למלא את הכוס הראשונה (שנכנסת למדיח באופן מידי) באופן המלא לחלוטין. הכוס השנייה היא לא הכרחית, אבל אם אתה רוצה לשים את בחומר ניקוי עוד אחד, אז למלא אותו בחצי כמות. עדיף להשתמש בטבליות. עם זאת, לא לשים את הטבלייה בכוס הסבון כמו שכתוב על הקופסה. שים את הטבלייה בחלקו התחתון של מדיח הכלים מתחת למדף התחתון. זה נותן את למדיח זמן רב יותר כדי לשטוף את כל הסבון לפני סוף המחזור.

 6. מאוד מאוד חשוב! כאשר אתה מוכן להפעיל את המדיח שלך, תחילה לפתוח  את המים חמים בכיור ולחכות עד זה נעשה חם כמה שאפשרי . ואז לסגור את ברז המים ולהפעיל המדיח כלים . זה מכניס את המים חמים לתוך המדיח מההתחלה. אם אתה לא תעשה את זה המדיח יכול להתמלא במים קרים. (כי זה בדרך כלל דרך ארוכה מדוד המים החמים למטבח) ומים קרים לא מסירים הסבון או מנקים את הכלים כמו שצריך.

 7. לבסוף, יש לנקות את במדיח כלים שלך פעם בחודש!. זה יעזור למנוע  מחומרים ושאריות מהמים קשים להצטבר במדיח כלים שלך וכמובן זה עוזר לשמור על הכלים  שלך נקיים למשעי! פשוט בצע את ההוראות.

 - אם תבצע 7 העצות החשובות, אני בטוח שאתה תהייה מאושר יותר עם הביצועים של  הכלים שלך.

 


אודות מחבר המאמר

חיים בבלניק

יועץ בחברת תבור סחר בע"מ

חלקי חילוף למכונות כביסה, מדיחי כלים, מקררים, מייבשי כביסה תנורים ועוד

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.